استانی 20:45 - 03 آبان 1393
مدیرکل پست سمنان خبر داد
مدیرکل پست استان سمنان از رونمایی تمبر شهدا در کنگره بزرگداشت 3 هزار شهید استان سمنان خبر داد.

رونمایی از تمبر شهدا در کنگره بزرگداشت 3 هزار شهید سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهمیرزاد، شهرام صادر امشب در آیین رونمایی از تمبر یادمان ‌شهدای شهمیرزاد که با حضور مسئولان و خانواده‌های معزز شهدا برگزار و در آن از تمبر یادمان شهدای شهمیرزاد رونمایی و با اهدای لوح‌های یادبود‌ به خانواده‌های شهدا از مقام شامخ شهدا تجلیل شد، گفت: مقام شهدا آنقدر با عظمت و بالاست که همه آحاد جامعه باید به سمتی بروند تا شأن و مقام شهیدان را بیشتر از گذشته حفظ کنند.

وی اظهار کرد: اگر امروز افتخار خدمت‌گزاری و خدمت‌رسانی به جامعه را داریم، از برکت خون شهیدان است.

مدیرکل پست استان سمنان در ادامه با بیان اینکه رونمایی از تمبر شهدا برای اداره پست استان سمنان افتخار بزرگی است، افزود: از انجام این قبیل امور نه تنها استقبال می‌کنیم؛ بلکه پیش‌قدم بوده و خواهیم بود.

صادر افزود: با توجه به در پیش بودن کنگره بزرگداشت 3 هزار شهید استان سمنان، در کنگره پیش ‌رو هم رونمایی از تمبر شهدا در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: کنگره بزرگداشت 3 هزار شهید استان سمنان یکی از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی و اجتماعی استان است و باید تلاش کرد تا در آن به بهترین وجه به خانواده‌های شهدا و ایثارگران خدمات‌رسانی شود.

مدیرکل پست استان سمنان گفت: پست در خدمت آحاد افراد جامعه است و می‌کوشد با ارائه خدمات جدید، رضایت‌مندی مشتریان و مخاطبان خود را همواره ارتقا دهد.


5037993
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» در حالی ۶۰۰ خانواده تحت پوشش کمیته امداد بابل فاقد مسکن هستند، که باوجود آمادگی کمیته امداد برای ساخت مسکن برای مددجویان، خانواده ها زمینی برای ساخت خانه ندارند، که این امر به چالشی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد بابل تبدیل شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است