اجتماعی 22:26 - 07 مرداد 1393
در نخستین روز از تعطیلات عید فطر
ساری - ایرنا - مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران از انجام 15 عملیات امداد و نجات در نخستین روز از تعطیلات عید فطر در نقاط مختلف استان خبرداد.

ˈ مهدی ولیپور ˈ روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : 9 عملیات امداد و نجات جاده ای ، سه عملیات شهری ، دو عملیات حضوری و یک عملیات کوهستان در این روز توسط امدادگران این جمعیت انجام شد.



وی با بیان اینکه 32 نفر حادثه دیده در این عملیات ها از خدمات امدادی بهره مند شدند افزود : 25 نفر از این افراد در کمپ های امداد ، سه نفر در کمپ های شهری ، دو نفر به صورت حضوری و یک نفر توسط امداد کوهستان امداد رسانی شدند.



وی با اشاره به اینکه 33 پایگاه امداد و نجات در استان به صورت شبانه روزی به شهروندان خدمات می دهند گفت :در تمام این پایگاهها نیرو های امدادی و نجات آماده ارایه خدمات به شهروندان هستند.ک/3



2585/608

انتهای پیام /*






4354423
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» ثبت نام فرهنگیان برای نقل و انتقالات درون استانی و برون استانی از روز شنبه 5 خرداد به صورت الکترونیکی آغاز می شود.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به برگزاری مراسم تشییع شهدای سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور در شهرهای مختلف آماده باش کامل اورژانس و در نظر گرفتن همه تمهیدات لازم در حوزه اورژانس بیمارستانی و پیش بیمارستانی خبر داد.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» پیش ثبت نام الکترونیکی مدارس شاهد از امروز سه شنبه اول خرداد آغاز می شود.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» تلسکوپ فضایی هابل ناسا تصاویری خیره کننده از یک سیستم ستاره ای جوان به نام HP Tau ثبت کرده است. این سیستم شامل سه ستاره است که HP Tau جوان ترین آنهاست. HP Tau شبیه به خورشید ما است اما کوچکتر و متغیر است.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» تصاویر کمتر دیده شده از آخرین حضور حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی؛ رئیس جمهور در روز درختکاری سال 1402 منتشر شد.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» وزیر بهداشت در پیامی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه را تسلیت گفت و تاکید کرد: شهید دکتر رئیسی در خدمت به نظام سلامت و جامعه پیشگام بود.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: شهید گرانقدر آیت الله رئیسی اندیشمندی مبارز و سرباز خستگی ناپذیر ولایت در میدان خدمت و عالمی مخلص، متواضع و ساده زیست بود.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» امتحانات نهایی دانش آموزان طبق برنامه اعلامی برگزار خواهد شد.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از لغو تمام امتحانات نهایی و داخلی تا 4 خرداد خبر داد.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» دوره ریاست جمهوری آیت الله سید ابراهیم رئیسی را می توان یکی از پردستاوردترین دوره ها در حوزه سلامت طی سال های اخیر دانست؛ از افتتاح دو ابرپروژه بیمارستانی گرفته تا درمان رایگان کودکان و بیمه مجانی افراد کم بضاعت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است