استانی 10:26 - 20 فروردین 1399

ضرورت بهره گیری از ظرفیت رسانه‌ها برای آگاهی بخشی درباره کرونا

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز اکرمی عصر سه شنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: امروز برای مقابله جدی با کرونا مردم خود باید پیش قدم شوند در این صورت می‌توان برای مهار این ویروس اقدامات بیشتری انجام داد به همین دلیل برای حساس سازی مردم نقش رسانه‌های استان یک نقش تأثیرگذار است.

اکرمی افزود: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی باید جلساتی را با فعالین فضای مجازی و رسانه‌ها استان داشته باشد تا اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و ارائه آمار آن‌ها در این حوزه مستند و تابع مصوبات قرارگاه پدافند زیستی استان باشد.

وی گفت: دبیر این شورا در زمینه اطلاع رسانی باید عضو قرارگاه پدافند زیستی استان باشد و باید نشست‌های مستمر با اصحاب رسانه در خصوص مباحث مرتبط با کرونا ادامه پیدا کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی بیان کرد: همانطور که پیامک‌های بهداشتی برای شهروندان توسط دانشگاه علوم پزشکی تهیه و ارسال می‌شود، در این جلسه نیز مصوب شد برای تولید محتواهای علمی به منظور مقابله با ویروس کرونا از نظر اجتماعی، روانی و… دستگاه‌هایی نظیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و… اقدامات لازم را به عمل آورند.

اکرمی بیان داشت: از دیگر مصوبات این بود که در کنار اعلام آمار مبتلایان ویروس کرونا از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سایر مصوبات نیز توسط رئیس دانشگاه یا دبیر شورای اطلاع رسانی به اطلاع عموم مردم برسد.


10475197
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است