استانی 12:36 - 15 اسفند 1393
همزمان با سراسر کشور
آزمون سومین مرحله تربیت حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور با حضور جمعی از مسئولان استانی در قزوین برگزار شد.

آزمون تربیت حافظان قرآن در قزوین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آزمون مرحله سوم از طرح تربیت حافظان قرآن کریم پیش از ظهر امروز همزمان با سراسر کشور در آستان مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان و جمعی از مسئولان این اداره‌کل برگزار شد.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در حاشیه برگزاری این دوره از آزمون‌ها اظهار کرد: آزمون مرحله سوم طرح تربیت حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در هفت شهرستان استان از جمله شهرستان قزوین، تاکستان، بویین‌زهرا، آبیک، آوج، البرز و شهرهای شال، اسفرورین، الموت غربی و شرقی و محمودآباد برگزار شد.

سعید رحیمی در ادامه عنوان کرد: کلاس‌های آموزشی این دوره از آزمون‌ها از اردیبهشت‌ماه سال جاری با بیش از 5 هزار و 500 نفر شرکت‌کننده در استان آغاز و تا اوایل اسفندماه جاری ادامه داشت.

این مسئول ادامه داد: این کلاس‌ها در 64 امامزاده، 12 مؤسسه و دارالقرآن، 10 مسجد و با حضور بیش از 74 مربی در سطح استان برگزار شد.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با اشاره به شرکت بیش از 3 هزار نفر در این مرحله از آزمون طرح تربیت حافظان در استان، خاطرنشان کرد: در مجموع بیش از 300 هزار نفر نیز در سطح کشور در این آزمون‌ها شرکت کرده‌اند.

این مسئول اضافه کرد: این آزمون در دو بخش خواهران با تعدادی بالغ بر 2 هزار و 400 نفر و در بخش برادران با تعدادی بالغ بر 721 نفر در سطح استان برگزار شد.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با اشاره به بخش‌های این آزمون عنوان کرد: سومین مرحله آزمون طرح تربیت حافظان قرآن کریم اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در دو بخش شفاهی و کتبی برگزار شده است که هر دو آزمون از میانگین 100 نمره محاسبه می‌شود و حداقل نمره قبولی در این آزمون‌ها نمره 70 است.

رحیمی در پایان با اشاره به اعلام نتایج آزمون‌های یاد شده بیان کرد: نتایج نهایی این دوره از آزمون‌ها تا پایان اسفند‌ماه سال جاری و حداکثر تا اردیبهشت‌ماه سال آینده اعلام خواهد شد.


5984690
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است