ورزشی 09:48 - 18 مهر 1394
رقابت‌های کشتی فرنگی المپیک نظامیان جهان - کره‌جنوبی
۳ فرنگی‌کار کشورمان در دومین روز از رقابت‌های کشتی المپیک نظامیان جهان موفق به حضور در دیدار رده‌بندی شدند تا برای کسب مدال برنز مبارزه کنند.

نوروزی، هدایت و باباجان‌زاده به دیدار رده‌بندی رفتند/ اخباری حذف شد

به‌ گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه ر‌قا‌بت‌های کشتی فرنگی المپیک نظامیان جهان که در کره جنوبی در حال برگزاری است، امید نوروزی، بهروز هدایت و بشیر باباجان‌زاده با شکست مقابل حریفانشان از حضور در دیدار پایانی بازماندند، اما در دیدار رده‌بندی برای کسب مدال برنز مبارزه خواهند کرد.

امید نوروزی، نماینده وزن 66 کیلوگرم ایران در نخستین دیدارش با نتیجه 10 بر یک مغلوب کیم جی هیون از کره‌جنوبی شد، اما با توجه به حضور حریفش در دیدار پایانی به گروه شانس مجدد رفت. وی در این مرحله با نتیجه 6 بر صفر باگیلان ژاکاشنا از قزاقستان را از پیش رو برداشت و راهی دیدار رده‌بندی شد. نوروزی برای کسب مدال برنز به مصاف کریستوپاس اسلیوا از لتونی می‌رود.

در وزن 75 کیلوگرم بهروز هدایت، در دیدار اول با نتیجه 2 بر 2 مغلوب کیم جین هیوک کره‌جنوبی شد، اما با توجه به حضور حریفش در دیدار پایانی به گروه شانس مجدد رفت. وی در این مرحله با نتیجه 10 بر 8 حریف یونانی را شکست داد و به دیدار رده‌بندی رفت. هدایت برای کسب مدال برنز با دیمیتری پیشکوف، دارنده مدال برنز بازی‌های اروپایی از اوکراین دیدار خواهد کرد.

در وزن 85 کیلوگرم داود اخباری در همان دیدار نخست با نتیجه 9 بر یک مغلوب اسماعیلوف از آذربایجان شد و از دور ر‌قا‌بت‌ها کنار رفت.

در وزن 130 کیلوگرم، بشیر باباجان‌زاده ابتدا هریش چاناک از بلاروس را 3 بر 2 شکست داد، اما در دور دوم با ضربه فنی مغلوب آلکساندر چرنیتسکی، دارنده مدال برنز 2015 جهان از اوکراین شد که با توجه به حضور حرفش به گروه شانس مجدد رفت. وی در این مرحله با نتیجه 8 بر صفر حسن همیه از لبنان را شکست داد و راهی دیدار رده‌بندی شد. باباجان‌زاده برای کسب مدال برنز با ویتالی ایلنیتسکی از روسیه دیدار خواهد کرد.

به گزارش فارس، فرنگی‌کاران کشورمان در 4 وزن اول این مسابقات صاحب یک مدال طلا توسط محمدعلی گرایی در 71 و 2 برنز توسط محسن حاجی‌پور و سیدمصطفی صالحی‌زاده در اوزان 59 و 98 کیلوگرم شده بودند.

انتها‌ی‌ پیا‌م/ی


7185090
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال تراکتور تبریز در هفت بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال به مصاف استقلال رفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نشست‌های آموزشی تقنینی و نظارتی منتخبان مردم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به روال دوره‌های گذشته، ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت با حضور منتخبان برگزار می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل در شاخه‌های بتل و اسپیداسلالوم برگزار می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل در شاخه‌های بتل و اسپیداسلالوم برگزار می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس ضمن بازدید از فدراسیون کشتی با علیرضا دبیر گفتگو کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان از معاون توسعه ورزش قهرمانی خواست برای مراسم تدفین مرحوم اسکویی پیگیری ویژه‌ای داشته باشند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» هاشمی در مورد تغییر نام باشگاه‌های ورزشی توسط مالکان جدید گفت: تغییر نام باشگاه‌های ورزشی روال قانونی دارد و باید از مسیرش انجام شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دادستان عمومی فرانسه از وصول شکایتی مبنی بر سرقت ۲ رایانه حاوی اطلاعات المپیک خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یک انجمن محیط زیستی فرانسوی مدعی شد حمل مشعل المپیک به دلیل حمایت مالی یک شرکت نوشابه سازی انجام نمی‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یک انجمن محیط زیستی فرانسوی مدعی شد حمل مشعل المپیک به دلیل حمایت مالی یک شرکت نوشابه سازی انجام نمی‌شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است