ورزشی 23:49 - 31 خرداد 1397

پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بسته ماند/ کار برانکو گره خورد!

به گزارش خبرنگار مهر، درحالی که مهدی طارمی به همراه تیم ملی فوتبال ایران در روسیه به سر می برد و آماده آخرین دیدار مرحله مقدماتی برابر پرتغال می شود، پرونده ای که او برای باشگاه پرسپولیس باز کرده بود با ناخوشی بسته شد!

این پرونده به انتقال مهدی طارمی به باشگاه ریزه اسپور ترکیه برمی گشت که تخلفاتی در آن صورت گرفته بود و با شکایت باشگاه ترکیه ای محرومیت هایی برای طارمی و باشگاه پرسپولیس در نظر گرفته شد. 

مهمترین بخش این پرونده به محرومیت باشگاه پرسپولیس از حضور در نقل و انتقالات تابستانی بود. پس از تعلل و کم کاریهایی که مسئولان قبلی باشگاه پرسپولیس در انتخاب وکیل و دفاع از حق باشگاه داشتند، حمیدرضا گرشاسبی تلاش کرد آب رفته را به جوی بازگرداند اما تلاش او هم به جایی نرسید. 

درحالی که پرسپولیسی ها امیدوار بودند پس از تغییر وکیل بتوانند رای نهایی را برگردانند و پنجره نقل و انتقالات را باز کنند اما روز پنجشنبه گرشاسبی به طور رسمی اعلام کرد که پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بسته خواهد ماند. 

حمیدرضا گرشاسبی پس از چندبار تعویق اعلام حکم نهایی سرانجام تایید کرد که پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تابستانی از جذب بازیکن محروم است .

وی در این مورد گفت: محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و صادق محرمی از تیم ما جدا شده اند اما امید عالیشاه و احمد نورالهی درتیم ما حضور دارند و جانشین آنها خواهند بود. من روز گذشته با بازیکنان صحبت کردم و آنها با روحیه تمرین را ادامه می‌دهند و نگران بسته ماندن پنجره نقل و انتقالات نیستند چرا که بازیکنان با کیفیتی در تیم داریم.

به این ترتیب کار برانکو ایوانکوویچ که توانسته است دو فصل پیاپی تیمش را قهرمان لیگ برتر کند بسیار سخت شد و در فصل نقل و انتقالات نمی تواند بازی جدیدی را جایگزین سه جدا شده کند. 


9818230
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در حاشیه مسابقات بین‌المللی جام جهان پهلوان تختی از قهرمان جهان و آقای ورزش ایران تجلیل شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دوومیدانی‌کار ایران موفق شد در ماده پرتاب چکش قهرمانی جوانان آسیا به مدال نقره دست پیدا کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد از برد مقابل استقلال ملاثانی در جام حذفی اعلام کرد مسلمان شده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوردن چهار گل نه تنها در ایران، بلکه کلاً در فوتبال خوب نیست و ناراحتم می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: گل خوردن در وقت‌های اضافی برای تیمی مثل ما که نفرات باتجربه‌ای دارد، نباید رخ بدهد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت:با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینجاییم تا قهرمان شویم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم و فوتسال در آسیا سخت و نزدیک شده است. 
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره کشتی فرنگی جام تختی با قهرمانی تیم کشورمان به میزبانی اهواز پایان یافت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است