گوناگون 02:12 - 05 تیر 1396
پوستر نمایش «اخککندو» که در مورد جِنی به همین نام است و توسط وحید میثاقی طراحی شده، رونمایی شد.

 یک جِن با اسمی عجیب و غریب روی پوستر یک نمایشپوستر نمایش «اخککندو» که در مورد جِنی به همین نام است و توسط وحید میثاقی طراحی شده، رونمایی شد.



به گزارش خبرآنلاین، نمایش «اخککندو» که در مورد جِنی به همین نام است به کارگردانی هادی عامل پس از عید فطر در تالار قشقایی مجموعه تئاترشهر روی صحنه می‌رود. طراحی پوستر این نمایش را وحید میثاقی بر عهده داشته است.



این گرافیست جوان در این خصوص گفت: «من سال ٩١ طراحی پوستر تئاتر را با هادی عامل با نمایش «حساب پرداخت نمیشه» شروع کردم. هادی جزو معدود کارگردانانی است که در طراحی دست مرا باز می‌گذارد و فضایی ایجاد می‌کند که طراح راحت کار کند.»



او در ادامه در مورد نمایش «اخککندو» افزود: «کاراکتر اخککندو و تسلط  فضای نمایش‌های روحوضی بر این اثر برای من بسیار جذاب است. در ابتدای کار با این شکل و شمایل از تیپ‌سازی آشنا نبودم اما با همراهی هادی عامل همه چیز برایم ملموس شد. ما روی بخش ناشناخته این نمایش دست گذاشتیم و فضای خرافه‌گونه این اثر مضمون اصلی طراحی پوستر شد.»



میثاقی ادامه داد: «رسالت پوستر در مرحله اول جذب کردن مخاطب است البته نه به هر قیمت. طراح باید اثر هنری را از زاویه  دیگری بیان کند یعنی اگر نمایشی کمدی است نباید از اصل اثر هنری فاصله بگیریم و به وسیله تبلیغات به حاشیه برویم بلکه باید بُعد دیگری از کار را مورد توجه قرار دهیم؛ مثلا من در «اخککندو» که بخش عمده آن کمدی است، تاکید را بر ناشناخته‌ها گذاشته‌ام.»



بازیگران این نمایش عبارتند از حمید رحیمی، شهرام مسعودی، محمدرضا ایمانیان، مریم سالمی، لبخند بدیعی،  فاطمه عباسی، مرضیه موسوی، میثم یوسفی و امیر اورعی.



یک جِن با اسمی عجیب روی پوستر یک نمایش+عکس



از دیگر عوامل می‌توان به سهیلا باجلان (طراحی و ساخت عروسک)، تهمورث امیری، آرش عزیزی و هادی عامل (موسیقی)، وحید میثاقی (طراح پوستر و بروشور)، فیروزه قاسم‌پور (طراح لباس)، فرشته قاسم‌پور (دستیار کارگردان و گرافیست اقلام تبلیغاتی)، سارا حدادی (مشاور رسانه‌ای-مکث)، محمدرضا ایمانیان (مدیر تبلیغات -مکث)، امیر خدامی و محمدرضا کریمی (عکاسان)، هدی اسامی (مدیر صحنه)، فاطمه عباسی (منشی صحنه) و ماهان شهیدی‌زاده (مدیر اجرا) و علی رضایی (دستیار صحنه) اشاره کرد.



نمایش «اخککندو» با پایان ماه رمضان از ٦ تیر در تالار قشقایی مجموعه تئاترشهر به نویسندگی سیدمحمد مساوات و کارگردانی هادی عامل روی صحنه خواهد رفت.




9204939
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است