استانی 14:02 - 10 بهمن 1393
امام جمعه سی‌سخت:
امام جمعه سی‌سخت گفت: فصل اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی که در گذشته‌ها بی‌پاسخ می‌ماند، گذشته است.

هر اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی بی‌پاسخ نمی‌ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، نماز عبادی سیاسی این هفته شهر سی‌سخت ظهر امروز به امامت حجت‌الاسلام ناصر مصباح‌نژاد برگزار شد.امام جمعه سی‌سخت در این آیین عبادی و معنوی به اصول و سبک زندگی اسلامی اشاره کرد و گفت: یکی از اصول مهم در این سبک زندگی فسادستیزی و فسادگریزی است.

امام جمعه سی‌سخت ادامه داد: برای اینکه بسترهای لازم برای رشد و تعالی انسان در جامعه ایجاد شود ناگزیر به فسادستیزی و فسادگریزی هستیم چراکه منشأ همه بدبختی‌ها و شقاوت‌ها فساد در انواع مختلف آن است.

حجت‌الاسلام مصباح‌نژاد در خطبه دوم با تبریک فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی از مسئولان خواست تا نسبت به برپایی برنامه‌های این دهه با محوریت مردم همه تلاش خود را به‌کار گیرند.

وی در ادامه با تبریک به حزب‌الله لبنان که در فاصله زمانی کوتاهی جواب دندان‌شکن به عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی داد، اظهار کرد: حزب‌الله به رژیم صهیونیستی و حامیان استکباریش فهماند که دیگر فصل جنایت‌کردن و فرارکردن گذشته است و از این پس در جواب هر اقدام جنایتکارانه ضربه مهلکی بر پیکره این رژیم غاصب فرود خواهد آمد.

امام جمعه سی‌سخت با بیان اینکه واکنش مقاومت اسلامی در برابر این جنایت بسیار سریع و بجا بود، افزود: محور مقاومت اکنون جبهه پیوسته‌ای از فلسطین و لبنان تا سوریه و ایران است و در حال حاضر سوریه در خط مقدم این محور در برابر استکبار جهانی و صهیونیست‌ها قرار گرفته است.

مصباح‌نژاد معادله‌ها را در حال تغییر ذکر کرد و افزود: رژیم صهیونیستی هر روز به سوی فنا و نابودی نزدیک‌تر می‌شود که لازم است دنیای اسلام با همبستگی کامل این امر مهم را محقق کنند.

وی ایران را خاستگاه بیداری اسلامی در برهه کنونی دانست و گفت: ایران اسلامی خودباوری را در میان جهان اسلام و مسلمانان و همه آزادگان جهان زنده کرد.


5734557
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» در حالی ۶۰۰ خانواده تحت پوشش کمیته امداد بابل فاقد مسکن هستند، که باوجود آمادگی کمیته امداد برای ساخت مسکن برای مددجویان، خانواده ها زمینی برای ساخت خانه ندارند، که این امر به چالشی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد بابل تبدیل شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است