استانی 22:42 - 07 اردیبهشت 1396
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد خبر داد:
یزد ـ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد از اخذ مجوزهای لازم برای لوله گذاری در مسیر خط انتقال آب به خلیج فارس از مراجع ذیصلاح خبر داد.

اخذ مجوز برای لوله گذاری در مسیر خط انتقال آب خلیج فارس به یزد

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا سیدحسینی عصر امروز در جمع خبرنگاران در مورد وضعیت خط انتقال آب از خلیج فارس به یزد اظهار داشت: این پروژه از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان یزد بوده است.

وی با اشاره به روند مطلوب پیشرفت فیزیکی اجرای این طرح بیان کرد: از طریق صندوق توسعه ملی ۴۰۰ میلیون دلار اعتبار به این پروژه اختصاص یافته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد عنوان کرد: با اجرای این طرح آبرسانی به فلات مرکزی ایران از جمله یزد و استانهای همجوار انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه خط اول پروژه با تخصیص اعتبار در حال انجام است، تأکید کرد: روند اجرایی مرکز شیرین سازی آب با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد ادامه  

سیدحسینی خاطرنشان کرد: قطعه اول به مسافت ۱۰۰ کیلومتر لوله‌گذاری شده و قطعه دوم نیز در روزهای اخیر پیمانکار خود را شناخته و در حال تجهیز کارگاه است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد عنوان کرد: مجوزهای لازم برای لوله‌گذاری در طول مسیر از مراجع قانونی و ذی‌صلاح گرفته ‌شده و پیشرفت فیزیکی منابع لازم در مسیر نیز ۳۰ درصد است.

سیدحسینی با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید عزمی جدی برای اتمام این پروژه با سرعتی قابل‌ قبول را دارد، گفت: پروژه خط انتقال آب از خلیج‌فارس به فلات مرکزی ایران یکی از فعال‌ترین پروژه‌های حال حاضر دولت یازدهم است.


9047625
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است