اجتماعی 13:02 - 01 اردیبهشت 1403
جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: رفتار و عملکرد پلیس باید به گونه‌ای باشد که فرصت تهدید را از دشمنان بگیرد.

دشمنان در تلاش برای منفی جلوه دادن طرح نور (عفاف و حجاب) هستند

 سردار مصدق، صبح امروز با حضور در جلسه توجیهی کارکنان و ماموران طرح نور (عفاف و حجاب)، ضمن تاکید بر این مطلب که این طرح یک وظیفه قانونی است که بر دوش پلیس نهاده شده است، گفت: باید به این طرح نگاهی شرعی و اخلاقی داشته باشیم.

این مقام ارشد انتظامی، ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در بخش اول طرح نور، اظهار داشت: همه کارکنان و ماموران حاضر در این طرح باید نکات ابلاغی را رعایت کنند.

وی با موفق خواندن این طرح در مراحل اولیه، بیان داشت: رسانه‌های خارجی و دشمنان سعی داشتند با ایجاد ابهاماتی در این زمینه اذهان مردم داخلی و خارجی را نسبت به این طرح منحرف کنند، اما تیرشان به سنگ خورد و بررسی‌های حاکی از آن است که طرح نور از ابتدا تا کنون به بهترین نحو اجرا شده است.

سردار مصدق با اشاره به این که برخی دشمنان با هر ماموریت پلیس موضع گیری‌های منفی دارند و سعی می‌کنند با بازی‌های رسانه ای، آن را منفی جلوه دهند، تاکید کرد: تا کنون همجمه‌های شدیدی از سوی دشمنان و معاندان داشته ایم، اما از آنجا که این طرح عظیم، به خوبی به مرحله اجرا درآمده، جای ایراد باقی نگذاشته است.

وی با اشاره به این مطلب که در حمایت از طرح نور نیز موارد بسیاری وجود داشته است، تصریح کرد: بسیاری از ائمه جماعات، مردم و منتقدان اجتماعی از این طرح حمایت کرده اند و خصوصا از رفتار مناسب پلیس با خاطیان تشکر کرده اند که در بررسی‌های انجام شده این تشکر‌ها و تقدیر‌ها نسبت به سال قبل چند برابر شده است.

جانشین پلیس پایتخت، در ادامه خاطر نشان کرد: دشمن سعی دارد به کانون خانواده ضربه بزند، اما با اجرای این طرح ناکام ماند و امروزه شاهده هستیم که آحاد شهروندان ضمن تشکر از پلیس در این خصوص سعی دارند با حمایت‌ها و نظرات مثبت خود، پلیس را یاری کنند.

وی با تاکید بر این مطلب که اصلی‌ترین هدف دشمنان ایجاد فشار رسانه‌ای است، گفت: کوچکترین رفتار پلیس در این زمینه زیر ذره بین قرار دارد و مامورانی که در این طرح حضور دارند، باید مراقب باشند تا مبادا رفتار یا گفتارشان خشن و نامناسب باشد چرا که این مساله انگیزه‌ای به دست دشمنان می‌دهد تا طرح را زیر سوال ببرند.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: همه ما وظیفه دارد که به رفتار و گفتارمان توجه داشته باشیم تا به کسی توهین و بی احترامی نشود، حتی هنگامی که با فردی هنجار شکن روبرو می‌شویم رفتاری با درایت و مدبرانه باشد.


12048991
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با فرا رسیدن ۲۵ شوال، سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) رییس مذهب جعفری، اکران‌های فرهنگی تسلیت این روز در پایتخت اجرا شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران را تا فردا ابری، در بعضی ساعات همراه با وزش باد شدید، بارش باران و گاهی رگبار پیش‌بینی کرده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح گفت: سربازان می‌توانند برای مشوق‌های مهارت‌آموزی از فردا در سامانه سخا ثبت‌نام کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده یگان حفاظت مترو از افزایش تجهیزات و مراقبت‌های انتظامی در خطوط و دستگیری سارقان کابل‌های مترو خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرد جوانی که در بوستان ولایت مرتکب قتل شده بود، توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران جزئیات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران را تشریح کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران از کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران از کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» پلیس آگاهی تهران بزرگ به موضوع حمله سارقان به امین منوچهری بازیکن سابق باشگاه استقلال ورود کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه به مناسبت روز کارگر از استقرار تیم‌های دائمی و تخصصی وکلا و کارشناسان این مرکز در شهرک‌های صنعتی خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است