استانی 16:46 - 14 اسفند 1399
ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی خرم‌آباد از شناسایی و دستگیری سارقان قاپ زن به همراه اموال مسروقه و کشف ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارقان قاپ‌زن با ۱۰ فقره سرقت در خرم‌آباد

سرهنگ عباس دولتشاهی ۱۴ اسفند ماه، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت موبایل و قاپ‌زنی در سطح شهر خرم‌آباد، بلافاصله ضمن تشکیل تیم‌های تخصصی مبارزه با سرقت مراتب به‌صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت. 

وی ادامه داد: پس از چند شبانه روز تلاش، ماموران کلانتری ۱۳ این شهرستان  موفق به شناسایی دو سارق و مخفیگاه آنان شده که پس از هماهنگی قضائی طی یک عملیات ضربتی و منسجم به مخفیگاه آنان ورود و ضمن دستگیری هر دو نفر  مقدار شش کیلو گرم حشیش، چهار دستگاه گوشی تلفن همراه، سه تیغه قمه، دو جفت کفش مسروقه و یک دستگاه خودرو و غیره کشف شد. 

دولتشاهی اضافه کرد: سارقان که هر دو به مواد مخدر اعتیاد دارند پس از انتقال به مقر انتظامی و انجام تحقیقات صورت‌گرفته به ۱۰ فقره انواع سرقت اعتراف و ۹ مال‌باخته شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد ضمن هشدار به سارقان تأکید کرد: با همکاری خوب مردم با پلیس و وجود عناصر مومن و خدوم انتظامی خواب را از چشمان سارقان و افراد مجرم خواهیم گرفت.

وی از مردم خواست که ضمن رعایت اصول ایمنی و نصب تجهیزات ایمنی و استفاده از قفل فرمان و پدال، هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام


10977476
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست دانشکده علوم پزشکی چابهار گفت: بارندگی‌ها و آب حاصل از باران شرایط را برای زیست پشه‌های آنوفل و بیماری مالاریا در بلوچستان فراهم کرده بنابراین سیل زدگان در معرض خطر بیماری مالاریا هستند.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» ۵۶ هشدار سطح زرد، ۱۸ هشدار نارنجی و پنج هشدار قرمز هواشناسی از سال گذشته تاکنون در لرستان صادر و بارندگی های به نسبت مطلوبی ثبت شد اما بنابر اعلام نظر کارشناسان و آمار و ارقام، این بارش های پرتکرار تاکنون حریف خطر خشکسالی نشده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است