استانی 15:48 - 21 بهمن 1397

دعوت سازمان‌ها و نهادها از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان‌ها و نهادهای مختلف در بیانیه‌های جداگانه، از مردم ایران برای حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

اصناف و بازاریان باحضور در راهپیمایی ۲۲بهمن برگ زرین دیگری در کارنامه افتخارات خود به ثبت خواهند رساند

اتاق اصناف واتحادیه های صنفی کرمانشاه در بیانیه‌ای از مردم برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد. در بخشی از این بیانیه آمده است: امروز باوجود تهدیدات ، شاهد آشکار شدن چهره واقعی دولتمردان آمریکایی ومداخله جویی های گاه وبی گاه آنان درمنطقه هستیم وازسویی توانمندی های نظامی وعلمی فرزندان این مرزو بوم وحمایت های مردم از نظام اسلامی در تمامی ایام مشتی محکم بر یاوه گویی های دشمن می باشد. حال مهم ترین تهدید دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی علیه مردم وانقلاب جنگ نرم آنان در حوزه های سیاسی ٬اقتصادی ٬و فرهنگی است و براساس این مهم ،همانطور که بعداز پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون جامعه اصناف در کنار دیگر اقشار مردم حضور داشته اند، امسال نیز اصناف و بازاریان همسو وهمگام با دیگر مردم ضمن گرامی داشت یاد و آرمان های امام شهدا حضرت امام خمینی (ره) باحضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن برگ زرین دیگری در کارنامه افتخارات خود به ثبت خواهند رساند.

مردم با توکل بر خدا تمدن سازی اسلامی را نیز محقق می‌کنند

بسیج هنرمندان استان کرمانشاه نیز با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران از اقشار مختلف به ویژه هنرمندان برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال دعوت کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: ملت ولایتمدار ایران هم اکنون و در ۴۰ سالگی انقلاب توانسته است در بسیاری از عرصه های علمی سیاسی فرهنگی اجتماعی و اقتصادی بر قله های افتخار و شکوه بایستد و استمرار اهداف و آرمان‌های امام راحل در سایه تبعیت جدی از رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، در رشد و تعالی همه جانبه را در پی داشته و با فضل الهی تضمین کننده حفظ و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران خواهد بود.

همانطور که ما توانستیم با اعتقاد به شعار "ما می توانیم" انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی برسانیم و نظام اسلامی را تشکیل دهیم در ادامه مسیر نیز با توکل به خداوند و تکیه بر توان داخلی خواهیم توانست تمدن سازی اسلامی را نیز محقق کنیم.

بی شک امروز تلاش برای استمرار انقلاب اسلامی و حرکت در مسیر تبیین آن از مهم‌ترین اهداف است و انتقال ارزشهای این انقلاب عظیم به نسل‌های فعلی و آینده می‌تواند در این زمینه بسیار اثرگذار باشد.

مردم در چهلمین سالگرد انقلاب عزت و افتخار ایران اسلامی را به رخ جهانیان می‌کشند

بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرماناشاه نیز در بیانیه ای از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی فردا دعوت کرد. در بخشی از این بیانیه آورده است: مردم قهرمان ایران اسلامی در حالی به استقبال جشن پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن می روند که علیرغم همه تهدیدات ،توطئه ها و تحریم های اقتصادی، این نهضت الهی با سربلندی تمام در برابر همه تو طئه ها ایستادگی کرده در آستانه چهلمین بهار پیروزی انقلاب شکوهمند قرار گرفته است.

وحال ملت سلحشور ایران اسلامی همچون گذشته پر شور و نشاط ،ثابت و استوار از اهداف و آرمان های بلند امام راحل و شهدای والامقام دفاع کرده و در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با حضور پرصلابت خود در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن، وحدت و یکپارچگی خود را در اطاعت از ولی امر مسلمین جهان آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) نشان داده تا عزت و افتخار ایران اسلامی را به رخ جهانیان بکشد.


10050888
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است