استانی 09:40 - 20 فروردین 1399
رئیس پلیس راهور استان اصفهان اعلام کرد؛
ایسنا/اصفهان رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اعلام اینکه از ساعت ۱۴ امروز (۲۰ فروردین) و روزهای ۲۱ و ۲۲ فروردین محدودیت های شدیدتری برای تردد بین شهرها با پلاک غیر بومی، مشابه روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین اعمال می شود، گفت: تردد در داخل شهرها با پلاک بومی در صورت ضرورت و با رعایت مقررات زوج و فرد انجام می شود.

تردد بین شهرها با پلاک غیر بومی مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی

‌سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص زمان بندی جدید طرح زوج و فرد در اصفهان، اظهار کرد: در راستای مصوبات ستاد مبارزه با ویروس‌کرونا، طرح زوج و فرد در تمام معابر شهری اصفهان، اعم از درون‌شهری و بزرگراهی به منظور سهولت تردد کارمندان ادارات و شرکت ها، صبح ها از ساعت ۸ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۵ تا ۲۴ اجرا می شود.

وی افزود: مبلغ جریمه طرح زوج و فرد تاکنون هیچ گونه افزایشی نداشته‌ و درصورت افزایش در آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اعلام اینکه از ساعت ۱۴ امروز (۲۰ فروردین) و روزهای ۲۱ و ۲۲ فروردین محدودیت های شدیدتری برای تردد بین شهرها با پلاک غیر بومی، مشابه روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین اعمال می شود، افزود: در صورت تخلف و تردد غیر مجاز، وسایل نقلیه مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و توقیف یک ماهه می شوند.

سرهنگ محمدی خاطرنشان کرد: تردد در داخل شهرها با پلاک بومی و در صورت ضرورت با رعایت مقررات زوج و فرد انجام می شود.

به گفته وی، برابر مصوبات ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا ترددهای غیر ضروری در داخل شهرها با پلاک بومی و غیر بومی هم مشمول جریمه است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به برداشت های متفاوت رسانه ها و شهروندان از محدودیت های ترافیکی پیش رو، گفت: باتوجه به شرایط کنونی، نیاز و مشکلات مردم را به درستی درک کرده و از مردم اصفهان می خواهیم همچون گذشته همراهی و همکاری لازم را برای اجرای طرح های ترافیکی داشته باشند.

انتهای پیام


10475080
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است