استانی 17:57 - 31 مرداد 1393
فرمانده سپاه ناحیه گچساران مطرح کرد
فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به بیداری و هوشیاری ملت ایران گفت: حضور آگاهانه و هوشیارانه مردمشهرستان لنده در جنگ تحمیلی و مقابله با توطئه‌های دشمنان نظام نمونه کاملی از بصیرت و هوشیاری ملت در دفاع انقلاب و نظام است.

هوشیاری مردم لنده در مقابله با توطئه‌های دشمنان نمونه بارز بصیرت و آگاهی ملت ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، جهانگیر انصاری ظهر امروز در جمع مردم روستای ایدنک با اشاره به رشادت و دلاوری‌های شهدا و ایثارگران در دفاع از انقلاب گفت: امروز ملت ایران سربلند و سرافراز قله‌های افتخار و پیشرفت و توسعه را یکی پس از دیگری فتح می کند.

وی افزود: این افتخار و سربلندی به برکت خون شهدا و ایستادگی و مقاومت ملت ولایتمدار و شهید پرور در برابر توطئه‌ها و تهدیدهای دشمنان در برهه‌های مختلف بوده است.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه گچساران تصریح کرد: اگر امروز توفیق خدمت نصیب مسئولان نظام در رده های مختلف شده، زمینه و بستر آن به همت و فداکاری و ایثار شهدا و ایثارگران فراهم شده و در مسیر حرکت نیازمند حمایت و دعای خیر خانواده‌های معظم و معزز شاهد و ایثارگر هستند.

انصاری افزود: ملت ایران مدیون خون شهدا بوده و در سایه ایثار و فداکاری استقلال ایران اسلامی را برای همیشه تضمین کرده است.

وی در ادامه به توطئه‌های دشمنان برای ضربه زدن به ریشه‌ها و مبانی انقلاب اسلامی اشاره و خاطر نشان ساخت: دشمنان انقلاب اسلامی ایران سال هاست که فهمیدند دیگر جنگ نظامی در ایران اثری ندارد و ایران یکی از قدرت‌های بلا منازع جهان و منطقه است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران ابراز داشت: دشمنان استفاده از فنون و علوم جدید را در راستای رسیدن به نقشه های شوم خود به‌کار گرفته‌اند.

انصاری به توسعه و گسترش شبکه‌های ماهواره‌ای اشاره و افزود: ماهواره یکی از فنون روز دنیاست که دشمنان روزانه بیش از صدها برنامه رسانه و تلویزیونی را جهت تخریب نظام و انقلاب از آن پخش می کنند.

وی یادآور شد: متأسفانه تاثیر مخرب ماهواره بر زندگی مردم امروزه بیش از هر زمان دیگری مشهود بوده و شبکه‌های ماهواره‌ای و اینترنتی به عنوان ابزار و سلاح دشمنان در جنگ نرم و فرهنگی هستند.

انصاری خاطرنشان کرد: تغییر سبک زندگی و نابودی ارزش‌های دینی و معنوی و اخلاقیات در اجتماع و رواج بی‌بندوباری از مهم‌ترین آثار ماهواره در اجتماع است.

فرمانده سپاه گچساران اضافه کرد: بصیرت و آگاهی نیاز روز جوامع اسلامی بوده که در خصوص معضلات و آسیب‌های ماهواره به خانواده‌ها و نسل جوان جامعه باید بازگو شود و نگذاریم ملت ایران در دامی شیطانی دشمنان گرفتار شود.

انصاری به تأکیدات و تذکرات مقام معظم رهبری در خصوص فرهنگ و مسائل فرهنگی اشاره کرد و گفت: با توجه به گستردگی هجمه‌های فرهنگی دشمنان باید در مقابل تهدیدات و معضلات اجتماعی و فرهنگی که دشمنان بر علیه نظام راه‌اندازی کرده اند هوشیاری و بصیرت خود را افزایش دهیم.

وی در پایان به حضور مردم شهرستان لنده در عرصه دفاع مقدس اشاره و گفت: شهرستان لنده به لحاظ نرم جمعیتی رتبه نخست استان را برای حضور در جبهه‌های حق علیه باطل و دوران دفاع مقدس به خود اختصاص داده و این نشان از بصیرت و هوشیاری ملت ایران در برابر هجمه‌ها و توطئه های دشمنان در هر زمان است.


4535824
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» در حالی ۶۰۰ خانواده تحت پوشش کمیته امداد بابل فاقد مسکن هستند، که باوجود آمادگی کمیته امداد برای ساخت مسکن برای مددجویان، خانواده ها زمینی برای ساخت خانه ندارند، که این امر به چالشی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد بابل تبدیل شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است