استانی 18:44 - 01 آبان 1397

مدیر جدید آموزش و پرورش رفسنجان بومی باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر سه شنبه در مراسم تکریم و تودیع مدیر آموزش و پرورش رفسنجان با تسلیت ایام دهه پایانی ماه صفر به پیاده روی باشکوه اربعین اشاره کرد و اظهار داشت: به فرموده امام باقر (ع) اگر مردم می‌دانستند در زیارت مرقد نورانی امام حسین (ع) چه فضیلتی است از شدت شوق می‌مردند.

وی با اشاره به فضلیت زیارت اربعین افزود: کسانی که پای پیاده به کربلا می‌روند خداوند برای هر قدم‌شان یک حسنه می‌نویسد و یک گناه پاک می‌کند و یک درجه به مرتبه آن‌ها می‌افزاید همچنین دو فرشته موکل می‌کند که فقط اعمال خوب او را بنویسند.

امام جمعه رفسنجان در ادامه از خدمات خالصانه مدیر سابق آموزش و پرورش شهرستان قدردانی کرد و گفت: کمبود معلم یکی از دغدغه‌های شهرستان‌های شمالی استان به ویژه رفسنجان است و گاهی پیش آمده که تا ۴۰۰ معلم هم در شهرستان کمبود وجود داشته است.

رمضانی پور تصریح کرد: از اول انقلاب تاکنون اکثر مدیران آموزش و پرورش رفسنجان از قشر عظیم، باارزش و فرهیخته شهرستان انتخاب شدند و کارهای بزرگی هم انجام دادند.

وی با بیان اینکه امروز هم باید برنامه‌ریزی شود تا از سرمایه‌های عظیمی که در آموزش و پرورش داریم و تجارب ارزنده‌ای دارند، استفاده شود، تصریح کرد: قطعا باید مدیر جدید آموزش و پرورش رفسنجان بومی باشد اگر غیر از این عمل شود یک توهین است و قابل بخشش نیست.

امام جمعه رفسنجان عنوان کرد: معاون پرورشی آموزش و پرورش اختیارات خوبی داشت و مربیان پرورشی میدان کارهای بزرگ پرورشی برای دانش‌آموزان داشتند که این میدان باید ادامه داشته باشد.

رمضانی پور تصریح کرد: بیش از شش هزار دانش‌آموز اتباع افغانستانی در این شهرستان درس می‌خوانند که مدیریت کردن آن‌ها سخت است اما معلمان قبول کردند تا در این مدارس تدریس کنند.

فرماندار رفسنجان نیز در این مراسم گفت: اعتبارات آموزش و پرورش رفسنجان قابل مقایسه با یکی از شهرهای جنوب استان نیست و متاسفانه اعتباراتی که به شهرستان داده می شود بسیار ناجیز است.

علیار اسکندری‌نسب یادآور شد: مدیر سابق آموزش و پرورش رفسنجان با مدیریت خوب توانست بیش از ۱۱ میلیارد تومان از خیّرین شهرستان برای کمک به آموزش و پرورش اعتبار بگیرد و امسال بیش از ۲.۵ میلیارد تومان اعتبار در کمیته برنامه ریزی رفسنجان برای ساخت و ساز و پروژه های عمرانی تخصیص دادیم.

وی همچنین خواستار انتخاب مدیری از فرزندان همین شهرستان در آموزش و پرورش شد.


9952284
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است