استانی 15:39 - 10 مرداد 1394
سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم از معرفی و گزارش 50 واحد اسکان غیرمجاز مسافر جهت پلمب به اداره کل اماکن نیروی انتظامی استان خبر داد.

احتمال پلمب 50 واحد اسکان غیرمجاز در قم

سید مهدی اشکوری در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه قم، در این خصوص گفت: با بررسی و پیگیری کارشناسان این اداره کل و گزارش های مردمی توانسته‌ایم این تعداد مکان اسکان غیر مجاز را شناسایی و جهت پلمب به اداره کل اماکن نیروی انتظامی گزارش کنیم.

اشکوری افزود: طی بازدید کارشناسان، این واحدهای غیرمجاز بدون پروانه بهره برداری مشغول به فعالیت هستند که استانداردهای لازم خدماتی و بهداشتی را رعایت نمی کنند.

وی با اشاره به اینکه اماکن اقامتی مسافران باید زیر نظر اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم ساماندهی شود گفت: این اداره کل با هدف تشویق سرمایه گذاران بخش خصوصی جهت توسعه استان در ارایه خدمات اقامتی، گردشگری و رفاهی به زائران فعالیت می کند.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم بیان داشت: این معاونت در حمایت از بخش خصوصی در صورت مشاهده اماکن غیر مجاز اقدام به پلمپ این اماکن خواهیم کرد تا مسافران در استان قم ضمن دریافت خدمات اقامتی و رفاهی در امنیت و آسایش باشند.

وی با بیان اینکه در استان قم بیش از 400 مکان تاسیسات گردشگری از مسافران پذیرایی می کند گفت: از این تعداد 51 واحد هتل و هتل آپارتمان، 54 واحد مهمانپذیر، 90 واحد مجتمع گردشگری بین راهی، 140 خانه مسافر و سایر واحدهای پذیرایی فعال هستند.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم افزود: این اماکن توسط سه تیم از جمله تیم اقامتی، مجتمع گردشگری و آژانس این اداره کل به صورت هفتگی مورد نظارت و بازرسی قرار می گیرند.

وی خاطر نشان کرد: شهروندان و زائران در صورت مشاهده واحدهای اسکان غیرمجاز مسافر و ارایه انتقاد و پیشنهاد و گزارش در خصوص تاسیسات گردشگری می توانند با شماره 27-7603426 اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم تماس حاصل کنند.

*عکس تزئینی است

انتهای پیام


6841205
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است