سیاسی 15:41 - 03 فروردین 1396
با حضور رئیس جمهور؛
سنندج-رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان گفت: اولین کارخانه تولید لاستیک در استان کردستان توسط رئیس جمهور به بهره برداری می­ رسد.

کارخانه لاستیک در کردستان به بهره برداری می ­رسد

محمد دره وزمی به خبرنگار مهر گفت: بعداز پتروشیمی کردستان دومین واحد تولیدی بزرگ استان، کارخانه لاستیک کردستان که با ۶۲۷ میلیارد تومان سرمایه گذاری ریالی و ارزی آماده بهره‌برداری شده است.

وی با اشاره به اینکه این واحد بزرگ صنعتی از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به کردستان است، عنوان کرد: این پروژه با تلاش و همت سرمایه گذران و حمایت و تسهیل گری مسئولان دولت تدبیر و امید در استان آماده افتتاح شده است.

وی بیان  کرد: با توجه به اینکه کارخانه لاستیک از واحدهای تولیدی اشتغالزا محسوب می شود و می تواند نقش بزرگی دربکار گیری جوانان جویای کار درکردستان ایفا کند.

رییس سازمان صنعت، معدنوتجارت کردستان ادامه داد: با شروع به کار رسمی این واحد تولیدی ۹۶۰ نفر از جویندگان شغل دراین کارخانه مشغول به کارمی شوند.

دره وزمی اظهارداشت: مساحت زمین در اختیار این پروژه ۴۴ هکتار است که ۶۵ هزار مترمربع آن فضای مورد استفاده در احداث ۷ سالن تولید و انبار اختصاص یافته است.

وی گفت: در این واحد تولیدی سالانه بالغ بر ۴۴ هزار تُن انواع تایرهای رادیال سیمی، برابر با شش میلیون حلقه انواع تایر تولید می­ شود.

وی عنوان کرد: این کارخانه در شهرک صنعتی دهگلان واقع شده است که قرار است درسفر دوم دکتر روحانی به کردستان افتتاح شود.

کارخانه تولید ایمپلنت های دندانی کردستان به بهره برداری می رسد

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان اعلام کرد: علاوه بر پروژه مذکور کارخانه تولید ایمپلنت های دندانی کردستان که توسط بخش خصوصی وبا حمایت های دولت آماده تولید شده، به زودی در سفر دوم رییس جمهور به کردستان به طور رسمی افتتاح می شود.

دره وزمی بیان کرد: ظرفیت اسمی این کارخانه تولید ۲۰۰ هزارعدد ایمپلنت دندانی درسال است که با آغاز به کار این کارخانه در نخستین روزهای سال ۹۶  زمینه اشتغال دائم ۴۱  نفر از شهروندان منطقه فراهم می شود.

وی اظهارداشت: این کارخانه در محل شهرک صنعتی دهگلان و در ۲ هزارو۴۷۰ متر مربع احداث شده که برای احداث وتجهیز آن ۷۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

پیش بینی شده درسفر دکتر روحانی به کردستان پنج پروژه بزرگ اقتصادی به ارزش ۲ هزار و ۱۲۸ میلیارد تومان بصورت همزمان افتتاح و برای یک هزار و ۸۸۴ نفر درکردستان بصورت مستقیم شغل ایجاد شود.


8945451
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس بین‌الملل گفت: آمریکا بزرگترین مانع تشکیل کشور فلسطین و حامی رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» محمدی گفت: مشکل اصلی برای آتش بس در غزه نه حماس است و نه حتی غربی‌ها. مشکل اصلی اسرائیل و شخص نتانیاهو است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر کشور درباره کشتی پرتغالی توقیف شده در نزدیکی تنگه هرمز توضیح داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» تشکیل استان‌های تهران غربی و شرقی یکی از راه‌های کوچک شدن پرجمعیت‌ترین کلانشهر کشور است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: کشور‌های اسلامی باید یک نشست اضطراری در سطح سران برگزار کنند و به کشور‌های اروپایی و آمریکایی نسبت به مواضع و عملکردشان هشدار جدی بدهند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» فهرست انتخاباتی شورای وحدت برای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منتشر شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، گفت: جبهه انقلاب باید اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار گذاشته و با همدلی و حول منافع ملی در جهت ساختن ایرانی قوی و آباد قدم بردارد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت، با اشاره به رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین امسال، اعلام کرد که تراز تجاری در این ماه، حتی بدون احتساب نفت نیز مثبت بوده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» احمد وحیدی گفت: برای اولین بار در کشور، مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت گسترده برگزار می‌شود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر کشور در پیامی از تلاش‌های نیرو‌های امدادی به ویژه هلال احمر برای یافتن کودک گمشده گلستانی تشکر کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است