اجتماعی 12:08 - 31 مرداد 1393
شهرکرد-ایرنا- همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام،پیکر سه شهید گمنام سالهای دفاع مقدس روز جمعه در چهارمحال و بختیاری تشیع شد.

به گزارش ایرنا ،پیکر این سه شهید مطهر با حضور خیل عزاداران صادقی ،روز جمعه در شهرهای شهرکرد و نقنه بروجن بر روی دوش اقشار مختلف مردم تشیع و سپس در میعادگاه های شهدای گمنام به خدا سپرده شد.



مردم عزادار در شهرکرد پس از اقامه دعای ندبه در حرم امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون شهرکرد، پیکر یک شهید گمنام را تا میدان انقلاب مشایعت کردند.



سپس با اقامه نماز بر پیکر این شهید گلکون کفن از سوی نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد،برای خاکسپاری راهی ستاد سربازان گمنام امام زمان عج الله تعالی فرج الشریف استان شد.



دو شهید دیگر گمنام در چهارمحال و بختیاری روز جمعه در شهر نقنه از توابع شهرستان بروجن با حضور مردم و خانواده شهدا تشیع و در تپه نور الشهدا این شهر به خاک سپرده شدند.



پیکر این سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس روز سه شنبه از طریق فرودگاه شهرکرد وارد مرکز استان شده بودند.



به گزارش ایرنا، این شهیدان در عملیات های خیبر و والفجر 8 در منطقه فاو و مجنون به شهادت رسیده اند و هر کدام از این شهیدان حدود 27 سال سن دارند.



استان چهارمحال وبختیاری حدود دو هزار و 400 شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم آرمان نظام اسلامی کرده است.



7359

انتهای پیام /*


4533492
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» تلسکوپ فضایی جیمز وب شگفتی دیگری را در دنیای ستاره شناسی رقم زده است. این تلسکوپ اخیراً جو در سیاره فراخورشیدی 55 Cancri e را کشف کرده است. با این حال، این سیاره به هیچ وجه مکانی برای سکونت نیست، چرا که دمای سطح آن به 2000 درجه سانتیگراد می...
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس سازمان اورژانس استان تهران با بیان این که از ابتدای فروردین تا 21 اردیبهشت ماه سال جاری 15 نفر دچار غرق شدگی و 9 نفر از آنها فوت شده اند، گفت: 58 درصد از مصدومان در استخرهای شنای خانگی دچار غرق شدگی شده اند.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» اخترشناسان با استفاده از تلسکوپ FAST چین، انبوهی از کهکشان های دوردست و غنی از گاز را کشف کرده اند. بررسی جدید FAST تاکنون بیش از 100 کهکشان جدید را در فواصل تا 5 میلیارد سال نوری کشف کرده است که انتظار می رود تعداد نهایی به بیش از 1000 برس...
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» معاون پرستاری وزارت بهداشت با بیان این که میانگین اضافه کار پرستاران در مراکز درمانی 28 تا 30 هزار تومان به ازای هر ساعت است، گفت: نسخه اولیه لایحه حمایت مادی و معنوی از پرستاران با هدف بهبود وضعیت معیشتی آن ها تدوین شده است.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» کانون سردفتران و دفتریاران و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بر خلاف "قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات" از هرگونه پاسخگویی درباره میزان درآمد دفاترر اسناد رسمی سر باز می زنند؛ آیا این آمار "فوق سری" که توده مردم امکان دسترسی به آن را ندا...
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» سهم بودجه آموزش و پرورش از منابع عمومی کشور در سال 1403 با کاهش به 9.83 درصد رسید و با این وضعیت 5 چالش جدی برای این وزارتخانه در سال جاری وجود دارد.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» برگزیدگان بخش های مختلف اینوتکس 2024 در مراسم اختتامیه معرفی شدند.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» تفاهم نامه همکاری مشترک بین پژوهشگاه فضایی ایران و قرارگاه جهادی وزارت کشور در خصوص ارائه خدمات فضاپایه به امضا رسید.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» سرپرست برنامه ریزی و توسعه شرکت پتروشیمی فن آوران از ثبت دانش فنی تکنولوژی تجاری سازی و ساخت پایلوت نیمه صنعتی طرح تبدیل دی اکسید کربن به متانول خبر داد.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» آتش شاکرمی درگیر رفیق بازی ها و مسائل شخصی خود است و در شب هایی از هفته که مهمان دارد، نیکا اجازه ندارد به خانه او بیاید، چون شاید مدل مهمانی برای سن او مناسب نباشد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است