استانی 01:04 - 11 شهریور 1393
مسئول امور بانوان تبلیغات اسلامی کردستان خبر داد
مسئول امور بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان از برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی رضوی در شهرستان سنندج خبر داد.

برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی رضوی در سنندج

سعیده لشکری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: این کارگاه آموزشی به مناسبت دهه کرامت و 12 شهریورماه جاری با حضور 50 بانوی فرهیخته عضو ستاد جمعیت بانوان فرهیخته کردستان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این کارگاه آموزشی براساس مصوبات جلسات بانوان فرهیخته استان و به منظور توانمندسازی جمعیت بانوان فعال و فرهیخته عرصه فرهنگ دینی به عنوان یکی از مهمترین اهداف و برنامه‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان انجام می‌شود. در این کارگاه آموزشی حجت‌الاسلام داوود کمیجانی از اساتید حوزه و دانشگاه به آموزش سبک زندگی رضوی خواهند پرداخت.

مسئول امور بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: قبل از برگزاری این کارگاه آزمون اعطای مدرک برای بانوان فرهیخته که در دوره قبلی سبک زندگی اسلامی شرکت کرده بودند، برگزار می‌شود. دوره آموزش سبک زندگی اسلامی فصل گذشته نیز با حضور کمیجانی در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد.

لشگری با اشاره به اهمیت برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه بانوان فرهیخته استان کردستان افزود: این کارگاه‌ها هر فصل برگزار و به افرادی که حداکثر نمره قبولی را کسب کنند گواهی پایان دوره اعطا می‌شود.


4623035
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است