استانی 11:20 - 25 مرداد 1397

صلح و سازش دو طایفه پس از ۱۳ سال در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر، مظفرحمزه ئی بیان داشت: در سال ۱۳۸۴ پس از درگیری و نزاع  بین دو طایفه میر دادپور و علی زاده در شهرستان بشاگرد استان هرمزگان که منجر به قتل یک نفر و زخمی شدن سه نفر از اعضای این طوایف شد، این درگیری ها منجر به بروز کینه و دشمنی میان این دو طایفه شد که با ورود شورای حل اختلاف  سردشت شهرستان بشاگرد به این پرونده تلاش های بی وقفه ای به منظور  ایجاد صلح و سازش آغاز شد.

وی یادآور شد: با همکاری معتمدین محلی و ریش سفیدان ، نیروی انتظامی،فرماندار ، بخشدار مرکزی و بخشدار بخش گافرو پارامون ،  امام جمعه و شورای تأمین شهرستان بشاگرد، خوشبختانه این تلاش ها و پیگیری ها  مثمر ثمر واقع شد و در نهایت منجر به صلح و سازش این دو طایفه شد.

حمزه ئی ابراز امیدواری کرد: به یاری خداوند متعال و در نتیجه تلاش های اعضا و کارکنان شوراهای حل اختلاف استان، تحقق صلح و سازش در این پرونده، سرآغازی برای حل و فصل خصومت ها و  ختم دعاوی و اختلافات موجود در سطح استان هرمزگان باشد.


9875962
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ یکشنبه ۹ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است