استانی 18:38 - 27 آذر 1393
در هفته وقف صورت می‌گیرد
رئیس اداره اوقاف ملایر از آغاز تخفیفات دندانپزشکی موقوفات به مراجعان در هفته وقف خبر داد و گفت: همه مراجعان به درمانگاه دندانپزشکی اوقاف، از تخفیف 50 درصدی بهره‌مند می‌شوند.

بهره‌مندی از تخفیف 50 درصدی در درمانگاه دندانپزشکی اوقاف ملایر‌

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر حجت‌الاسلام مرتضی عزیزی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ملایر با اشاره به اینکه همه ساله هفته آخر ماه صفر به عنوان هفته وقف نامگذاری شده، بیان کرد: امسال نیز برنامه‌های هفته وقف از 29 آذر ماه شروع می‌شود.

وی با بیان اینکه در هفته وقف بیش از 20 برنامه مختلف توسط اداره اوقاف این شهرستان برگزار خواهد شد، از پخت 3 هزار غذا در راستای نیت واقفان در مقبره سیف‌الدوله و شمس‌الدوله در روستای جوزان خبر داد.

رئیس اداره اوقاف ملایر با اشاره به اینکه نیازمندان و افراد بی‌بضاعت در ملایر در راستای نیات واقفان اطعام می‌شوند، دیدار کارکنان اوقاف با امام جمعه، ارائه عملکرد در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه توسط رئیس اوقاف و مشاوره وقف توسط کارشناسان در نماز جمعه به نمازگزاران را از دیگر برنامه‌های هفته وقف در ملایر برشمرد.

وی در ادامه از برگزاری یادواره شهدای روستای طجرسامن و حومه در هفته وقف خبر داد و گفت: برپایی خیمه‌های معرفت در امامزاده عبدالله(ع) ملایر و تکیه حضرت ابوالفضل(ع) از دیگر برنامه‌های هفته وقف در ملایر است.

عزیزی نواختن زنگ وقف در مدارس سیف‌الدوله و فخریه ملایر، اهدای یکصد بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند و همایش «همه واقف باشیم» را از دیگر برنامه‌های هفته وقف در ملایر برشمرد.

وی در ادامه از آغاز تخفیفات دندانپزشکی موقوفات به مراجعین در هفته وقف خبر داد و گفت: همه مراجعین به درمانگاه دندانپزشکی اوقاف، از تخفیف 50 درصدی بهره‌مند می‌شوند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر تجلیل از خادمین، هیئت امنا، اصحاب رسانه و برگزاری برنامه محفل انس با قرآن در مقبره سیف‌الدوله را از دیگر برنامه‌های هفته وقف در ملایر عنوان کرد.

وی سرکشی از بیماران بیمارستان‌های مهر و امام حسین(ع) را از دیگر برنامه‌های هفته وقف در ملایر برشمرد و تصریح کرد: نشست تخصصی وقف، بازدید از پروژه‌ها، برگزاری نشست با طلاب و روحانیون از دیگر برنامه‌های هفته وقف در ملایر است.

عزیزی اضافه کرد: همچنین غبارروبی از امامزادگان و برگزاری همایش «لبیک یا رسول‌الله(ص)» همراه با قرائت زیارت حضرت رسول در 28 صفر از جمله برنامه‌های هفته وقف در ملایر است.

وی خاطرنشان کرد: مراسم شهادت امام رضا(ع) نیز همزمان با هفته وقف در امامزادگان و بقاع شهرستان ملایر برگزار خواهد شد.

در پایان نیز از خبرنگاران و رسانه‌های شهرستان ملایر و نهاوند تجلیل شد.


5445600
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است