استانی 17:24 - 12 خرداد 1399
فرماندار ویژه شهرستان ری:
ایسنا/تهران فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: مهمترین موضوع در ایجاد این شهرک حفظ اراضی کشاورزی پیرامون است که بایستی مورد توجه قرار گیرد زیرا کشاورزی در ری بعنوان یک اولویت است.

رفع موانع برای ایجاد شهرک صنعتی پوشاک در آزادراه تهران_قم در دستور کار قرار گرفت

حسین توکلی کجانی عصر دوشنبه ۱۲ خرداد در بازدید از محل احداث شهرک صنعتی پوشاک در بخش فشافویه گفت: در سنوات گذشته شهرک صنعتی پوشاک در اراضی بخش فشافویه شهرستان ری و در حاشیه آزادراه تهران_قم جانمایی شده و مجوزهای لازم از دستگاه‌های مختلف اخذ شده بود اما بدلیل اختلافاتی بین سازمان جهاد کشاورزی و شرکت شهرک های صنعتی استان تهران، آغاز عملیات اجرایی این پروژه با مشکل مواجه شده بود که در راستای تحقق شعار جهش تولید رفع مشکلات این شهرک در دستورکار قرار گرفت.

وی ادامه داد: طی بازدید میدانی از محل جانمایی ایجاد شهرک صنعتی پوشاک در آزادراه تهران_قم و بررسی مسائل و موضوعات پیرامون این شهرک با حضور معاون امور اقتصادی استانداری تهران، مقرر شد میزان و نوع کاربری ها، اشتغال و حریم این شهرک مورد بررسی قرار گیرد و نتیجه به استانداری تهران برای تصمیم گیری نهایی منعکس شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری خاطر نشان کرد: مهمترین موضوع در ایجاد این شهرک حفظ اراضی کشاورزی پیرامون است که بایستی مورد توجه قرار گیرد ، زیرا کشاورزی در ری بعنوان یک اولویت است.

انتهای پیام


10556717
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است