استانی 15:19 - 08 آبان 1393
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه الیگودرز خبر داد
رئیس اداره اوقاف و امورخیریه الیگودرز گفت: گردهمایی شیرخوارگان حسینی در الیگودرز برگزار می‌شود.

گردهمایی شیرخوارگان حسینی در الیگودرز

به گزارش خبرگزاری فارس از الیگودرز، حجت‌الاسلام علی ارکبان ظهر امروز در جلسه برنامه‌های سوگواره بصیرت عاشورایی گفت: همزمان با سراسر کشور همایش شیرخوارگان حسینی فردا در مکان متبرکه حضرت قاسم (ع) الیگودرز برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه الیگودرز افزود: در زمانی که همه خرافه‌ها اعتقادات ما را هدف قرارداده، سیاست سازمان اوقاف بر اجرای برنامه‌های بصیرت عاشورایی استوار شده است.

وی گفت: نخستین مراسم این برنامه‌ها ندای لبیک یا حسین بود که با تشییع و تدفین دو شهید گمنام در الیگودرز تقارن پیدا کرد و توسط شرکت‌کنندگان طنین‌انداز شد.

ارکبان افزود: همایش شیرخوارگان حسینی، همایش نوجوانان حسینی، اعزام مبلغ به اماکن متبرکه، برپایی خیمه‌های فرهنگی و مذهبی، میثاق با حضرت ابا‌عبدالله(ع) و اجرای طرح همه واقف باشیم، از جمله برنامه‌های بصیرت عاشورایی است که در این ایام برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه الیگودرز با اشاره به هجمه‌های دشمنان علیه ارزش‌ها و حجاب گفت: همایش لبیک یا زینب(س) در 12 محرم و با حضور بانوان رهروان زینب از حوزه نجف اشرف آغاز می‌شود و تا مکان متبرکه حضرت قاسم(ع) ادامه دارد.


5078237
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است