استانی 13:52 - 07 خرداد 1396
رئیس اتاق بازرگانی کرمان:
کرمان رئیس اتاق بازرگانی کرمان گفت: ۱۰ روستا در جیرفت و ۵ روستا در عنبر آباد با هدف ایجاد ۵ هزار شغل مقصد گردشگری خواهند شد.

۱۵ روستا در جنوب کرمان مقصد گردشگری خواهند شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طبیب زاده پیش از ظهر یکشنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی  دو منطقه جیرفت و عنبرآباد استان کرمان، اظهار کرد: جوانان شهرستان جیرفت استعداد عجیب و بی نظیری در ورزش دو میدانی دارند به گونه ای که از ۱۲ نفر دو میدانی که به المپیاد راه پیدا کرده اند ۷ نفر آنها از شهرستان جیرفت بوده اند.

وی با اشاره به برگزاری شورای گفتگو جیرفت در راستای صدور مجوز های تامین مالی در صنایع بسته بندی و حمل و نقل محصولات کشاورزی، گفت: ۵۰۰ دستگاه حمل و نقل محصولات کشاورزی و ۱۰۰ میلیارد تومان پروژه راه اهن به این شهرستان اختصاص داده شده است.

رئیس اتاق بازرگانی کرمان ادامه داد: سامان دهی میدان و میوه و تروبار و توسعه فرودگاه این شهرستان در راستای ارائه خدمات به مردم در دستور کار است.

طبیب زاده عنوان کرد: ۱۰ روستا در جیرفت و ۵ روستا در عنبر آباد با هدف ایجاد ۵ هزار شغل مقصد گردشگری خواهند شد.

وی تصریح کرد: شهرستان جیرفت امسال با راه اندازی دفتر گمرک، صادرات محصولات کشاورزی از این منطقه صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه تولید گندم در این شهرستان افزایش یافته است، گفت: ظرفیت سیلوها جوابگوی این همه گندم نیست لذا باید ظرفیت سیلو های این شهرستان را افزایش دهیم و مکانیزم آنها را تغییر دهیم.


9134244
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است