استانی 14:30 - 21 مرداد 1399

جمع‌آوری معتادان متجاهر اصفهان در دو مرحله

سمیه کریمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه مرجع اعلام تعداد معتادان متجاهر مبتلا به کووید ۱۹ «دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان» است، اظهار داشت: اداره کل بهزیستی استان اصفهان نمی‌تواند اطلاعات آماری از تعداد معتادان متجاهر درگیر با کووید ۱۹ را در اختیار رسانه‌ها قرار دهد.

وی افزود: اداره کل بهزیستی استان اصفهان با هماهنگی دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان و انتظامی استان اصفهان در دو تاریخ ششم خردادماه و پانزدهم مردادماه اقدام به جمع آوری معتادان متجاهر در استان اصفهان کرده است.

معاون پیشگیری بهزیستی اصفهان با بیان اینکه این معتادان متجاهر از شهرستان اصفهان، فلاورجان و خمینی شهر جمع آوری شدند که اغلب آنها کارتن خواب بودند، تصریح کرد: معتادان متجاهر بنا به تشخیص و حکم دادستانی به مراکز ماده ۱۶ در راستای کاهش آسیب اجتماعی، نگهداری و درمان منتقل می‌شوند.

وی با اشاره به تأسیس دومین مرکز ماده ۱۶ در استان اصفهان تصریح کرد: این مرکز که به همت نیروهای سپاه پاسداران استان اصفهان در شهرستان مبارکه دایر شده در شرایط دشوار شیوع کرونا می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر واقع شود.

نگهداری معتادان متجاهر در ایام شیوع کرونا تا یک سال

کریمی با اشاره به اینکه بنا به حکم دادستانی، مدت نگهداری معتادان متجاهر در ایام شیوع کرونا تا یک سال هم افزایش یافته است، تصریح کرد: در این مدت آزمایش‌های لازم و اقدامات درمانی بر روی معتادان متجاهر انجام می‌شود و با توانمندسازی و فراگیری آموزش‌های فنی و حرفه ای زیر نظر مددکاران اجتماعی این افراد به جامعه بازخواهند گشت.


10662385
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است