ورزشی 04:05 - 06 مرداد 1396
همه تیم‌ها با قدرت به کاپ آسیا می‌آیند
سرمربی تیم‌ملی بسکتبال گفت: برخی به دنبال تخریب تیم ملی بسکتبال هستند و برای هر بردمان یک ایراد می‌گیرند.

حاتمی: برخی تعادل روحی ندارند و برای هر برد تیم‌ملی یک ایراد می‌گیرند

مهران حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم ملی بسکتبال در چین و حضور در دو تورنمنت اظهار داشت: دو تورنمنت بسیار خوب را پشت سر گذاشتیم و بچه‌ها به آمادگی نسبی رسیدند. ضعف‌هایمان را در این بازی‌ها پیدا کردیم و باید در روزهای آینده و برای حضور قدرتمند در کاپ آسیا، آنها را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: همه بازی‌ها در این دور تورنمنت برای ما مفید بود و هر مسابقه مساوی با 10 تمرین بود. 3 بازی به وقت‌های اضافه کشیده شد و در چند مسابقه هم نیمه اول عقب بودیم و به بازی برگشتیم. در دیدار با لیتوانی هم اگر باختیم به این دلیل بود که در کوارتر چهارم با اینکه پیش بودیم، هم خود من هم بچه‌ها اشتباهاتی داشتیم و نتیجه عوض شد. نباید از قدرت بسکتبال لیتوانی هم غافل شویم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال در مورد استرالیا و چین و در مورد اینکه به شناخت کافی از آنها رسیدید، یا خیر، گفت: تیم سیدنی کینگ، نماینده استرالیا در این تورنمنت بود و یکی دو ملی پوش هم داشت. آنها هم بسکتبال قدرتمندی دارند و سوم المپیک شده‌اند. در مورد چین هم باید گفت که آنها سه تیم را آماده کرده‌اند و ترکیب‌شان برای کاپ آسیا مشخص نیست، اما هر سه قدرت نسبتا برابری دارند.

حاتمی ادامه داد: هر تورنمنتی شرایط خاص خودش را دارد و باید خودمان را در آن شرایط بسنجیم. تمام تیم‌ها با قدرت به کاپ آسیا می‌آیند و مسابقات سختی را پیش رو خواهیم داشت.

* در مورد کسانی که تعادل روحی ندارند، حرف نمی‌زنم!

وی در مورد اینکه برخی گفته‌اند کشورها با تیم دوم خود به کاپ آسیا می‌آیند و ایران باید قهرمان شود، گفت: اصلا علاقه‌ای ندارم در مورد کسانی که تعادل روحی ندارند، صحبت کنم. یک سری افراد در مورد بسکتبال ایران خیلی بد حرف می‌زنند و فقط به دنبال تخریب هستند. هر پیروزی که به دست می‌آوریم، یک ایرادی می‌گیرند و حریفان ما را زیر 15 سال می‌دانند!

سرمربی تیم ملی بسکتبال ادامه داد: با این افراد کاری نداریم، اما هر کشوی بهترین ترکیب خود را وارد مسابقات می‌کند و نمی‌خواهد زنگ تفریح باشد.

* تغییرات برای کاپ آسیا خیلی کم است

وی در مورد اینکه آیا برای کاپ آسیا تغییری در ترکیب فعلی خواهید داشت یا خیر، گفت: همه بچه‌ها در دوران آماده سازی و در چین خیلی خوب کار کرده‌اند و احتمال خیلی کمی دارد که در حد یک یا دو نفر تغییر داشته باشیم. در مجموع همه چیز به روزهای پایانی اردو بستگی دارد.

*باید با حدادی صحبت کنم

حاتمی در پاسخ به این سوال که ظاهرا حدادی برای حضور در کاپ آسیا علاقه‌ای ندارد، گفت: من از این موضوع اطلاعی ندارم، اما باید ببینیم شرایط بدنی و مصدومیت او چگونه است و بعد از بازگشت به تهران با او صحبت خواهم کرد.


9300799
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در حاشیه مسابقات بین‌المللی جام جهان پهلوان تختی از قهرمان جهان و آقای ورزش ایران تجلیل شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دوومیدانی‌کار ایران موفق شد در ماده پرتاب چکش قهرمانی جوانان آسیا به مدال نقره دست پیدا کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد از برد مقابل استقلال ملاثانی در جام حذفی اعلام کرد مسلمان شده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوردن چهار گل نه تنها در ایران، بلکه کلاً در فوتبال خوب نیست و ناراحتم می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: گل خوردن در وقت‌های اضافی برای تیمی مثل ما که نفرات باتجربه‌ای دارد، نباید رخ بدهد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت:با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینجاییم تا قهرمان شویم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم و فوتسال در آسیا سخت و نزدیک شده است. 
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره کشتی فرنگی جام تختی با قهرمانی تیم کشورمان به میزبانی اهواز پایان یافت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است