استانی 11:39 - 09 بهمن 1393
در نشست شورای اداری خبر داده شد
معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تخصیص اعتبارات ماده 180 به 45 درصد رسیده است از افزایش 30 میلیارد تومانی این اعتبارات در استان خبر داد.

افزایش 30 میلیارد تومانی اعتبارات ماده 180 در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حسن نوروزی صبح امروز در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: دستگاه‌ها و ادارات معرفی فرد واجد شرایط را برای مدیرت سامانه ارزیابی توسعه و رصد آمایش (ساترا) که فرد آشنا به جی.‌آی.اس باشد معرفی کنند.

وی گفت: در ضمن دستگاه‌ها اطلاعات دستگاه خود را در قالب لایحه‌های جی.‌آی.اس یا آتوکد آماده کنند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: با توجه به ابلاغ تخصیص اعتبارات هزینه‌ای استان (تخصیص 12 ماهه) و اینکه تقریبا 100 درصد اعتبار مصوب تخصیص یافته اما با توجه به کافی نبودن اعتبارات هزینه‌ای مصوب استان، دستگاه‌ها پرداخت هزینه‌های اجتناب‌ناپذیر همانند حقوق نیروهای قراردادی را در اولویت داشته باشند.

این مسئول به موضوع اعتبارات ماده  180 استانی اشاره کرد و افزود: دستگاه‌ها برای مبادله موافقت‌نامه اعتبارات ماده 180 استانی اقدام کنند.

نوروزی عنوان کرد: ضمناً برای اخذ تخصیص اعتبارات موضوع تبصره 22 قانون بودجه یا همان ماده 180 کشوری به خزانه مراجعه کنند زیرا تخصیص این اعتبارات در سطح استان از 40 درصد به 45 درصد رسیده  که 30 میلیارد تومان از این رهگذر بیش از گذشته نصیب استان شده است.


5728165
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است