استانی 13:18 - 07 اردیبهشت 1394
فرماندار:
فرماندار مرودشت گفت: تعیین تکلیف کارخانجات راکد و تعطیل شده آزمایش و آرد دادلی از دغدغه‌های مردم شهرستان است.

کارخانجات تعطیل شده مرودشت تعیین تکلیف شوند

سید یدالله حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه فارس، افزود: توسعه زیرساخت‌های گردشگری مجموعه جهانی تخت جمشید و توجه ویژه به این مکان گردشگری به‌عنوان کانونی مهم در صنعت گردشگری داخلی را خواستاریم.

وی، توجه به توسعه و تجهیز زیرساخت‌های راه و بهداشت و درمان را از مهمترین مطالبات مردم شهرستان از هیئت دولت، اعلام و اضافه کرد: چهاربانده شدن جاده مرودشت به درودزن، یکی از ضرورت‌هاست که کاهش حوادث و تلفات ناشی از حوادث را به‌دنبال خواهد داشت. تکمیل 2 بیمارستان 160 تخت خوابی مرودشت و کامل شدن بیمارستان سیدان از مهمترین مطالبات مردمی در حوزه بهداشتی و درمانی است.

وی با بیان اینکه این شهرستان یکی از پرترددترین مسیرهای جاده‌ای را در کشور به‌خود اختصاص داده است، توسعه و تجهیز امکانات بیمارستانی و درمانی را بسیار مهم خواند.

حسینی گفت: اتمام پروژه فاضلاب شهری مرودشت و آبرسانی از سد درودزن به روستاهای بخش مرکزی از طرح‌های حوزه خدمات شهری و پیگیری احداث فرهنگسرا یا سالن آمفی تئاتر با توجه به بعد گردشگری این شهرستان از دیگر پیشنهاداتی است که برای تصویب توسط هیئت دولت، ارائه شده است.

فرماندار مردوشت، خواستار توجه ویژه هیئت دولت به پرداخت مطالبات و یارانه‌های بخش کشاورزی با توجه به تداوم مشکل خشکسالی و لزوم حفظ منابع آبی موجود شد.

انتهای پیام


6271645
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است