بین‌الملل 14:44 - 03 آبان 1399
وزیر دفاع ترکیه امروز شنبه گفت، آنکارا به بررسی و آماده‌سازی سامانه‌های اس-۴۰۰ ساخت روسیه برای استقرار ادامه خواهد داد.

وزیر دفاع ترکیه: به بررسی و آماده‌سازی اس-۴۰۰ ادامه می‌دهیم

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یک روز پیش از این، رجب طیب اردوغان،‌ رئیس‌ جمهوری ترکیه تاکید کرد آنکارا درخصوص آزمایش سامانه‌های دفاع هوایی اس-۴۰۰ با آمریکا هیچگونه رایزنی‌ای نخواهد داشت.

خلوصی آکار، وزیر دفاع ترکیه امروز گفت: ارتش ترکیه به بررسی سامانه‌های دفاع هوایی اس-۴۰۰ و آماده‌سازی آنها برای استقرار ادامه خواهد داد.

این درحالیست که سخنگوی پنتاگون جمعه در بیانیه‌ای گفت، اقدام ترکیه در آزمایش سامانه دفاع هوایی اس-۴۰۰ ممکن است تبعاتی جدی برای روابط آنکارا با واشنگتن به همراه داشته باشد.

سخنگوی پنتاگون همچنین بار دیگر موضع واشنگتن مبنی بر اینکه "یک سامانه عملیاتی اس-۴۰۰ با تعهدات ترکیه به عنوان متحد آمریکا و ناتو سازگار نیست" تکرار کرد.  

انتهای پیام


10778139
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» جنبش جهاد اسلامی فلسطین به شدت سکوت حکام عرب در برابر جنایات صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان را محکوم کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزارت خارجه عراق در بیانیه‌ای با هشدار نسبت به تشدید تنش‌ها اعلام کرد که این کشور به طور مداوم تنش‌ها در منطقه را رصد می‌کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک منبع آگاه در لندن اعلام کرد که انگلیس درخواست رژیم صهیونیستی برای قراردادن نام سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌های تروریستی را با جدیت رد کرده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» جمهوری آذربایجان و ارمنستان برای اولین بار بر سر تعیین حدود مرزی میان خود به توافق رسیدند که طی آن ۴ روستا به دولت باکو بازگردانده می‌شود.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» فردی در نیویورک مقابل ساختمان محل برگزاری دادگاه دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا اقدام به خودسوزی کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» فردی در نیویورک مقابل ساختمان محل برگزاری دادگاه دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا اقدام به خودسوزی کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نیرو‌های مقاومت فلسطین جمعه شب اعلام کردند که به پایگاه نظامیان صهیونیست در استان جنین واقع در شمال کرانه باختری حمله کرده‌اند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» شبکه سی‌ان‌ان در خبری اختصاصی نوشت که تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد که پایگاه هوایی که ادعا می‌شد هدف حمله رژیم صهیونیستی بوده سالم به نظر می‌رسد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» شبکه سی ان ان در خبری اختصاصی نوشت که تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد که پایگاه هوایی که ادعا می‌شد هدف حمله رژیم صهیونیستی بوده سالم به نظر می‌رسد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز جمعه اعلام کرد که وزرای دفاع این ائتلاف بر سر ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به اوکراین به توافق رسیده‌اند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است