استانی 21:19 - 30 دی 1400
ایسنا/قم آئین افتتاح مجتمع آموزشی شهید مهدی هندویان به عنوان بزرگ‌ترین مجتمع آموزشی، پرورشی و ورزشی استان قم در نمازخانه این مجتمع برگزار شد.

آئین افتتاح مجتمع آموزشی شهید مهدی هندویان برگزار شد

در ابتدای این آئین که با قرائت آیاتی چند از قرآن کریم و سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد، محسن پورگلیان مدیرکل نوسازی مدارس استان قم ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین و مهمانان حاضر در جلسه، اظهار کرد: قالب احداث مجتمع آموزشی شهید مهدی هندویان بر مبنای معماری اسلامی، ایرانی بوده است.

در ادامه ابوالفضل هندویان که یکی از خیرین مدرسه‌ساز استان قم است، با اشاره به اینکه همکاری و حمایت لازم موجب شکل گرفتن اقدامات مطلوبی می‌شود، یادآور شد: اداره‌کل آموزش و پرورش، آموزش و پرورش منطقه 4، شهرداری قم و ... در راه احداث این مجتمع آموزشی همکاری بسیار مطلوبی داشته‌اند.

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز تصریح کرد: خیرین با فعالیت‌هایی که انجام می‌دهند به عنوان یار و یاور مردم و همچنین بازو و کمک‌کنده دولت شناخته می‌شوند.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش نیز تاکید کرد: سند تحول در راستای تحقق حیات طیبه است و این مجتمع آموزشی از نمونه‌های مجتمع‌های حیات طیبه است.

در پایان این برنامه نیز از ابوالفضل هندویان که ازجمله خیرین برجسته استان قم است تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام


11419270
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است