اجتماعی 11:54 - 01 مهر 1400

معاون رئیس جمهور با قهرمان پارالمپیک خوزستان دیدار کرد

به گزارش خبرنگار مهر، انسیه خزعلی صبح امروز پنجشنبه ضمن دیدار با هاشمیه متقیان قهرمان پارالمپیک اظهار کرد: زنان نشان دادند که در همه جا قهرمان از جمله دفاع مقدس، ورزشی و غیره داریم.

وی با بیان اینکه تبدیل چالش به فرصت و افتخارآفرینی برای کشور چیز کمی نیست، تصریح کرد: خانم متقیان گل کاشتند و امیدوارم این روحیه‌اش در دیگر المپیکی‌ها تأثیر بگذارد تا مدال‌های بیشتری کسب کنند و من پیگیر مشکل متقیان هستم.

وی گفت: این قهرمان الگوی استان است و نشان داد که محدودیت مانع موفقیت نیست.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده افزود: توجه به ورزش زنان و تأمین اعتبار و تجهیزات می‌تواند مسیر را برای درخشش این قشر در بخش ورزشی هموار کند.

«زینب پارسا فخر» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان نیز در این دیدار بیان کرد: مقاومت و روحیه هاشمیه متقیان می‌تواند به‌عنوان الگویی برای دختران باشد و متقیان این گفته «معلولیت مانع پیشرفت نمی شود» را عملی کرد البته خانم متقیان مربی خیلی خوب جوان و فداکاری دارد.

وی افزود: اگر سهمیه مناسبی به خوزستان اختصاص داده شود قطعاً مدال‌آوری خوزستان چند برابر خواهد شد.

پارسا فخر گفت: متقیان در خانه تمرین می‌کرد و حتی یک روز تمرین را متوقف نکرد. این روحیه مقاومت بین زنان خوزستانی وجود دارد.

هاشمیه متقیان، قهرمان خوزستانی در پارالمپیک نیز گفت: هیچ مدالی مثل مدال پارالمیپک برای من ارزشمند نبوده و زمانی که مدال قهرمانی را کسب کردم در حال خود نبودم.

وی با بیان اینکه نگاه و لطف خداوند شامل حال من شد ادامه داد: درخواست استخدام و فراهم شدن شغلی را دارم، البته وزیر ورزش و جوانان نیز قول مساعد برای اشتغال بنده را دادند.

این قهرمان پارالمپیک بیان کرد: رهبر معظم انقلاب به جد پیگیر بهبود وضعیت شغلی و استخدام قهرمانان پارالمپیک هستند.

متقیان افزود: من سرباز وطن هستم و هر وقت دستور دهند پای کار خواهم آمد.

به گزارش خبرنگار مهر، متقیان توانست در ماده پرتاب نیزه، کلاس ادغامی F ۵۵ و F ۵۶ بانوان پس از راه‌یابی به مرحله نهایی مسابقات پاراالمپیک توکیو با ثبت حدنصاب ۲۴.۵۰ متر و ارتقای رکورد این ماده در جهان، مدال خوش‌رنگ طلا را به دست آورد.


11241030
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای ترافیک استان تهران گفت: از ابتدای شروع فعالیت ستاد خدمات سفر تا ۷ فروردین ماه ۳ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۴۰۴ حجم تخلفات ناشی از سرعت غیرمجاز در استان ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جمعیت هلال احمر با صدور اطلاعیه‌ای از سوی ستاد نوروزی، جزئیات خدمات‌رسانی در این روز‌ها و عملیات‌های امدادی این نهاد را تشریح و استان‌هایی را که بیشترین و شدیدترین تصادفات نوروزی را داشتند، معرفی کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرهنگ سیدرضا جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری از اجرای طرح امنیت محله محور پلیس و پاک سازی نقاط جرم خیز، خبر داد و گفت: ۹۰ معتاد متجاهر جمع آوری شدند. 
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند، افزود: امنیت و احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می‌کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از اتباع کشور‌های همسایه به همراه دو مالخر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق انباری منازل مسکونی در شمال شرق تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس فتای تهران از هموطنان خواست در ایام نوروز هنگام خرید از فروشندگان سیار نکات ایمنی را در استفاده از کارت‌های بانکی رعایت کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران از نجات خانم ۳۵ ساله که در ارتفاعات دربند دچار ضعف و بیحالی و افت فشارخون شده بود، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۴۶۹ میلیون تردد در جاده‌های کشور ثبت شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است