استانی 12:16 - 09 آبان 1393
آقایی در گفت‌وگو با فارس خبر داد
دبیر هیئت تکواندو استان قم از رقابت تکواندوکاران قم با حریفان خود در هفته پایانی مسابقات لیگ تکواندو رده سنی نونهالان باشگاه‌های کشور خبر داد.

تلاش تکواندوکاران قم برای کسب بهترین جایگاه در لیگ کشور

هاشم آقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: دیدارهای فصل جاری پیکارهای لیگ تکواندو رده سنی نونهالان باشگاه‌های کشور به هفته پایانی خود رسیده است تا تکلیف تیم‌های اول تا سوم و همچنین سقوط کننده‌ها به دسته پائین‌تر مشخص شود.

وی با بیان اینکه فردا و به میزبانی خانه تکواندو قهرمان مسابقات این فصل لیگ تکواندو رده سنی نونهالان پسر کشور معرفی می‌شود افزود: امسال تیم هیئت تکواندو قم نیز در لیگ نونهالان حضور دارد و با کسب نتایج خوب از مرحله مقدماتی به مرحله نهایی رسیده است.

دبیر هیئت تکواندو استان قم مطرح کرد: تکواندوکاران قم در هفته پایانی رقابت‌های لیگ نونهالان در حالی با حریفان خود مسابقه می‌دهند که البته شانسی برای قهرمانی ندارند اما به دنبال کسب بهترین جایگاه در جدول رده بندی این فصل خواهند بود.

وی یادآور شد: به صورت همزمان از امروز دیدارهای هفته‌های ششم و هفتم مرحله دوم مسابقات دهمین دوره لیگ نونهالان پسر با عنوان جام شکوفه‌های تکواندو برگزار می‌شود در حالی که شرکت کنندگان به میزبانی خانه تکواندو با یکدیگر مسابقه می‌دهند و قهرمان این دوره از مسابقات معرفی می‌شود.

آقایی افزود: در هفته‌های ششم و هفتم از مرحله دوم رقابت‌های دهمین دوره لیگ نونهالان پسر کشور 7 تیم پاس قوامین، هیئت تکواندو قزوین، حاجی‌پور بابل، شهرداری اراک، مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه، صنایع استیل البرز و هیئت تکواندو قم به میزبانی خانه تکواندو به میدان می‌روند تا قهرمان این دوره مسابقات مشخص شود.

وی خاطرنشان کرد: در پایان هفته پنجم این دوره از مسابقات لیگ تکواندو نونهالان باشگاه‌های کشور، تیم شهرداری اراک با 13 امتیاز در صدرجدول است، پاس قوامین با 10 امتیاز در رده دوم و تیم حاجی‌پور بابل با 7 امتیاز در رتبه سوم قرار دارد.

دبیر هیئت تکواندو استان قم همچنین با اشاره به برنامه هفته ششم و هفتم مسابقات اضافه کرد: در این هفته تیم هیئت تکواندو قم به مصاف هیئت قزوین می‌رود، ضمن اینکه پاس قوامین با مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه، صنایع استیل البرز با شهرداری اراک مسابقه می‌دهند و تیم حاجی‌پور بابل استراحت دارد.

وی بیان کرد: همچنین در هفته هفتم تیم هیئت تکواندو قم با صنایع استیل البرز دیدار می‌کند و در سایر بازی‌ها تیم‌های پاس قوامین با حاجی‌پور بابل و مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه با تکواندو قزوین دیدار می‌کنند، ضمن اینکه تیم شهرداری اراک استراحت خواهد کرد.

آقایی گفت: دیدارهای هفته‌های پایانی در حالی به انجام می‌رسد که هفته قبل دیدارهای هفته‌های سوم تا پنجم از مرحله دوم لیگ نونهالان پسر باشگاه‌های کشور با تداوم صدرنشینی پاس قوامین و صعود استیل البرز به رده سوم به پایان رسید ولی پسران تکواندوکار قم رنگ پیروزی را ندیدند و به غیر از یک تساوی، 2 باخت نیز در کارنامه آنها به ثبت رسید.


5082012
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱۳ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» در حالی ۶۰۰ خانواده تحت پوشش کمیته امداد بابل فاقد مسکن هستند، که باوجود آمادگی کمیته امداد برای ساخت مسکن برای مددجویان، خانواده ها زمینی برای ساخت خانه ندارند، که این امر به چالشی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد بابل تبدیل شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است