استانی 12:52 - 05 آذر 1393
همزمان با هفته بسیج
همزمان با هفته بسیج اجتماع باشکوه بسیجیان ابهر در این شهرستان برگزار شد.

اجتماع بزرگ بسیجیان ابهر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اجتماع بزرگ بسیجیان ابهر پیش از ظهر امروز با حضور مسئولان و دانش‌آموزان بسیجی در سالن ورزشی وحدت برپا شد.

فرماندار شهرستان ابهر با اشاره به اینکه امام راحل 35 سال پیش در چنین روزی پایه‌های نهاد بسیج را بنیان نهاد، اظهار کرد: تشکیل نهاد بسیج کشور را برای همیشه بیمه کرده است.

ولی‌الله ایمانی با اشاره به اینکه بسیج برای کشور همیشه نقشی اساسی و حیاتی ایفا می‌کند، خاطرنشان کرد: رهبر کبیر انقلاب خود را بسیجی نامیده و بسیجیان را تکریم می‌کرد.

وی با اشاره به فعالیت امروز بسیج در عرصه‌های مختلف تاکید کرد: امروز بسیج تنها در یک عرصه فعال نبوده و در سنگرهای مختلف از جمله سنگر فرهنگ، سازندگی، پیشرفت علمی و فناوری‌های نوین و صنایع هسته‌ای دنیا را شگفت‌زده کرده است.

وی با اشاره به شرایط کنونی کشور گفت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری باید اقتصاد مقاومتی کشور را بپذیریم و برای پیشبرد اهداف نظام گام برداریم.

این مسئول با تاکید بر حفظ ارزش‌های اسلامی توسط بسیجیان از دانش‌آموزان و فرهنگیان خواست تا در مقابل توطئه‌های بیگانگان ایستادگی کنند و تصریح کرد: باید در مقابل هجمه فرهنگی دشمنان ایستادگی شود.

ایمانی با بیان اینکه تدبیر امام (ره) در تشکیل نهاد بسیج بسیار ارزنده است، بیان کرد: تشکیل بسیج از هرج و مرج‌های کشور جلوگیری کرد و نجات کشور در شرایط بحرانی را به دنبال داشت.


5276336
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ یکشنبه ۹ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است