سیاسی 21:30 - 24 دی 1398
دیدار معاون اول رییس‌جمهوری با خانواده یکی از شهدای سانحه هوایی
معاون اول رییس جمهور در منزل سعید کدخدازاده یکی از شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی حضور یافت.

جهانگیری: سوال‌های متعددی در باره حادثه سقوط هواپیما وجود دارد

به گزارش ایسنا، اسحاق جهانگیری عصر امروز(سه شنبه) در دیدار با خانواده سعید کدخدازاده دانشجوی دکتری شیمی آلی که در حادثه هواپیمای اوکراینی جان خود را از دست داد، ضمن تسلیت و ابراز همدردی با این خانواده داغدار، گفت: در این حادثه بسیار تلخ و دردناک، تعداد زیادی از نخبگان و سرمایه‌های بزرگ کشور از دست رفتند.

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه سوال‌های متعددی در باره این حادثه تاسف‌بار وجود دارد، افزود: باید ابعاد مختلف این اتفاق مشخص و جزئیات آن به مردم اطلاع رسانی شود.

 جهانگیری ادامه داد: دولت از عمق وجود از این اتفاق تلخ و دردناک متاثر است و هیاتی را با مسئولیت وزیر راه و شهرسازی مامور کرده است تا هماهنگی‌های لازم برای شناسایی و تحویل پیکرهای جانباختگان این حادثه به خانواده‌هایشان انجام شود.

پدر و مادر و اعضای خانواده این جانباخته حادثه هواپیمای اوکراینی نیز ضمن قدردانی از حضور معاون اول رییس جمهور، خواستار روشن شدن ابعاد این حادثه و دریافت پاسخ‌های روشن به سوالات مطرح شدند.

پدر سعید کدخدازاده همچنین با اشاره به ویژگی‌ها و خصوصیات فرزند خود، گفت: سعید فرزندی بسیار مومن و اهل مطالعه بود و قرار بود چند ماه دیگر دوره دکتری در رشته شیمی آلی را به اتمام برساند.

انتهای پیام


10345939
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: پاکسازی تروریسم از درون جغرافیای سازمان شانگهای به عنوان یک اولویت مهم، یک اصل راهبردی به شمار می‌رود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان که به مسکو سفر کرده، با دستیاران ویژه روسای جمهور روسیه و چین دیدار و رایزنی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» محبی نجم آبادی گفت: باید با تهاتر و استفاده از ارز‌های کشور‌هایی که از نظر راهبردی با ما ارتباط دارند تلاش کنیم نیاز واقعی به ارز را کاهش دهیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو شورای وحدت درباره اهمیت وحدت در مجلس دوازدهم نکاتی را بیان کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس مسائل سیاست خارجی درباره سفر رئیس‌جمهور به پاکستان نکاتی را بیان کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ محمودی گفت: در ارتش همه آماده هستند هر تهدید‌ی علیه کشور را در نطفه خفه کنند و با قاطعیت پاسخی محکم و سخت بدهند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون سیاسی دفتر رییس جمهور گفت: در سفر آیت الله رئیسی پاکستان پذیرفت که تعهدات خود در رابطه با خط لوله صلح را به صورت کامل اجرایی کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمنان در حال اندیشیدن تدابیر جدید برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند و باید بسیار هوشیارانه عمل کنیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» در این گزارش به اهمیت حضور مردم پای صندوق‌های رای در دور دوم انتخابات مجلس خواهیم پرداخت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس خانه احزاب گفت: شورای ائتلاف و وحدت نقش پررنگی در ترکیب هیات رئیسه خواهند داشت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است