استانی 17:47 - 30 مهر 1397

پرسپولیس شرایط ویژه‌ای دارد/امیدواریم قهرمان لیگ آسیا شود

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود سلطانی فر عصر دوشنبه در حاشیه مراسم افتتاح یک پروژه ورزشی در شهرستان فردیس، با اشاره به اینکه حضور بخش خصوصی در حوزه ورزش جای تحسین ویژه دارد، اظهار کرد: امیدواریم شاهد حضور پررنگ‌تر بخش خصوصی در گسترش فضاهای ورزشی باشیم.

وی با تأکید بر اینکه کشور باقدرت و قوت مسیر توسعه را طی می‌کند، گفت: رئیس‌جمهور آمریکا فقط با ایران درگیر نیست بلکه با برخی کشورهای دیگر نیز درگیری دارد.

وزیر ورزش و جوانان بابیان اینکه ایران در همه صحنه‌ها پیروز است، گفت: امیدواریم شاهد پیروزی‌های بیشتر کشورمان در مجامع بین‌المللی باشیم.

سلطانی فر در بخش دیگری با تأکید بر اینکه حوزه ورزش نیازمند سرمایه گذاری است، گفت: باید برای ایجاد جامعه‌ای بانشاط و پرشور تلاش کنیم.

وی تأکید کرد: اگر به دنبال ایجاد غرور ملی هستیم با ورزش این مهم امکان‌پذیر است. خوشبختانه سال جاری سالی پربار برای ورزش ایران بود.

پرسپولیس شرایط ویژه‌ای دارد

وزیر ورزش و جوانان به موفقیت‌های تیم ملی ایران در جام جهانی اشاره کرد و گفت: موفقیت تیم ما در گروه مرگ بر کسی پوشیده نیست.

سلطانی فر با اشاره به کسب مدال توسط ورزشکاران ایران در بازی‌های آسیایی، گفت: ورزشکاران ما توانستند در این دوره از مسابقات ۶۲ مدال کسب کنند این اتفاق پس از انقلاب بی‌سابقه بوده است.

وی در بخش دیگری به افتخارآفرینی ورزشکاران معلول در بازی‌های پاراآسیایی اشاره کرد و گفت: ورزشکاران ایرانی مایه افتخار مردم هستند.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه به شرایط تیم پرسپولیس در این دوره از رقابت‌ها اشاره کرد و گفت: این تیم شرایط ویژه‌ای دارد امیدواریم قهرمان لیگ آسیا شود.

سلطانی فر در ادامه با تأکید بر اینکه تا برگزاری رویداد المپیک ۲۲ ماه فرصت داریم، گفت: در حال برنامه‌ریزی برای حضور ورزشکاران در این رویداد هستیم.

وی همچنین گفت: امیدواریم ورزشکاران ایرانی در المپیک صاحب مدال شوند ما به کسب افتخارات تاریخی در المپیک امیدواریم.

بهره‌برداری از سالن ورزشی شش‌هزارنفری کرج در کوتاه‌ترین زمان ممکن

وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری با اشاره به وضعیت ورزش استان البرز، گفت: خوشبختانه در این استان شاهد توسعه اماکن ورزشی هستیم. انصافاً ظرفیت‌های این استان در بخش ورزش قهرمانی قابل‌توجه بوده و کارنامه خوبی دارد.

سلطانی فر در ادامه از مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز خواست از پروژه سالن ورزشی شش‌هزارنفری کرج بازدید و گزارش کاملی به وزارتخانه ارائه کند.

وی همچنین تأکید کرد: تلاش می‌کنیم این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد تا استان البرز بتواند میزبان رویدادهای ملی و بین‌المللی باشد.


9951103
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست دانشکده علوم پزشکی چابهار گفت: بارندگی‌ها و آب حاصل از باران شرایط را برای زیست پشه‌های آنوفل و بیماری مالاریا در بلوچستان فراهم کرده بنابراین سیل زدگان در معرض خطر بیماری مالاریا هستند.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» ۵۶ هشدار سطح زرد، ۱۸ هشدار نارنجی و پنج هشدار قرمز هواشناسی از سال گذشته تاکنون در لرستان صادر و بارندگی های به نسبت مطلوبی ثبت شد اما بنابر اعلام نظر کارشناسان و آمار و ارقام، این بارش های پرتکرار تاکنون حریف خطر خشکسالی نشده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است