استانی 18:40 - 02 مرداد 1393
رئیس فدراسیون فوتبال:
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: امسال اگر حق پخش را به صورت مطلوب بگیریم و با وجود تبیلغات محیطی اطراف ورزشگاه‌ها دیگر نیازی نیست باشگاه‌های ما از دولت کمک بگیرند.

دریافت مطلوب حق پخش، باشگاه‌ها را از دریافت کمک دولت بی‌نیاز می کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیئت فوتبال استان اصفهان، علی کفاشیان در مجمع عمومی عادی هیئت فوتبال استان اصفهان در سرای ورزشکاران اظهار کرد: استان اصفهان با برنامه‌ریزی درست و اساسی در بحث فوتبال، سازندگی خوبی در این زمینه داشته است و کماکان فوتبال این استان در بالاترین سطح کشور در حال حرکت است.

وی با اشاره به تاثیر بسزای فوتسال اصفهان در کشور، ادامه داد: در این رشته باشگاه گیتی پسند در چند سال اخیر کمک شایانی کردند و موجب حفظ قدرت فوتسال کشور شدند در حالی که هم اکنون فوتسال ایران در جهان رتبه ششم را دارد و انتظار می‌رود این رتبه ارتقاء یابد.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: مدیرانی که در ورزش کشور سرمایه گزاری کردند بدانند که سرمایه آنها از بین نمی‌رود بلکه سرمایه آنها حتی بیشتر به آنها بر خواهد گشت و این خاصیت رشته فوتبال  است.

وی اظهارکرد: اتفاقی که برای فوتبال ایران در جام جهانی افتاد این بود که موجب شد در تمامی ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی شاهد تحولاتی باشیم و اتفاقات خوبی افتاد که ما تا قبل از این خودمان هم آن را احساس نکرده بودیم.

کفاشیان افزود: در سال 2018 جام جهانی در روسیه برگزار می‌شود و قطر هم میزبان جام جهانی 2022 است و از آنجایی که این دو کشور در نزدیکی ما هستند باید ببینیم چه برنامه‌ای برای استفاده از این موقعیت داریم تا بتوانیم به اندوخته‌هایمان در این رشته اضافه کنیم.

وی یادآور شد: امسال اگر حق پخش را به صورت مطلوب بگیریم و با وجود تبیلغات محیطی اطراف ورزشگاه‌ها دیگر نیازی نیست باشگاه‌های ما از دولت کمک بگیرند.

کفاشیان با اشاره به قوانین انتصاب و برکناری روسای فدراسیون فوتبال و هیئت فوتبال استان‌ها، عنوان کرد: بر اساس اساسنامه‌ای که در فدراسیون فوتبال نوشته شده است انتخاب رئیس فدراسیون و روسای هیئت فوتبال استان‌ها باید از طریق مجمع و رای اعضای مجمع صورت بگیرد، چون همیشه فکر جمعی از فکر فردی کارایی بیشتری داشته است.

وی با اشاره به مشکلات به وجود آمده برای هیئت فوتبال استان اصفهان در سال 92، گفت: در سال گذشته با وجود تمامی فشارهایی که از سوی وزارت ورزش برای تغییر چندین رئیس هیئت بر فدراسیون فوتبال وارد آمد، ما هیچ تغییری را ایجاد نکردیم و این مسئله را بر عهده اعضای مجمع گذاشتیم.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: ابرقویی‌نژاد دو سال گذشته با رای اعضای مجمع به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان انتخاب شد اما یک سال پس از این موضوع مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان اصفهان بر برکناری وی پافشاری داشت که البته اتفاقات به وجود آمده پیرامون این مسئله مشکلاتی را برای ورزش استان به وجود آورد.

کفاشیان خاطرنشان کرد: ابرقویی‌نژاد به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان در حال فعالیت است و حمایت از او به منزله حمایت از فوتبال اصفهان و کشور است.


4318018
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است