استانی 20:29 - 15 خرداد 1399

آمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان به ۴۶۸۶ نفر رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین فرشیدی در تشریح آخرین آمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان بیان داشت: از ابتدای شیوع کرونا در استان هرمزگان، ۳ هزار و ۸۱۱ بیمار با تشخیص بیماری حاد تنفسی بستری شده‌اند که ۳ هزار و ۳۱۳ نفر از این تعداد بهبود یافته‌اند و ۲۵۹ نفر همچنان بستری، ۱۸۳ نفر ایزوله، ۳۲ نفر در «آی. سی. یو» هستند که ۱۱ نفر از بیماران بستری در آی سی یو بدحال هستند و ۴۴ نفر در بخش‌های عادی بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه آنهایی که علائم کرونا ندارند جهت نمونه گیری به مراکز سلامت استان مراجعه نکنید، اظهار داشت: ۲۱ هزار و ۳۴۳ نفر به‌صورت سرپایی به‌دلیل مشکوک بودن به کرونا نمونه‌گیری شده‌اند که تنها ۴۶۸۶ مورد مثبت بوده است.

فرشیدی با بیان اینکه آمار فوتی‌ها در هرمزگان به ۵۷ نفر رسیده است، عنوان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته خانم ۶۰ ساله بستری در بندر خمیر با سابقه بیماری قلبی و ریوی و فشار خون بالا اهل کشور افغانستان فوت کرده است. تا کنون ۶۲ مورد مرگ مشکوک به کرونا داشته ایم.

وی با ابراز تأسف از شیب سریع ابتلاء به کرونا در استان هرمزگان طی هفته‌های اخیر عنوان کرد: تعداد ۲۰۶ نفر در استان در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده که از این تعداد ۹۶ زن و ۱۱۱ مرد بوده است که میانگین سنی این افراد ۱۲۳ نفر چهل سال و به پایین و ۴۱ نفر چهل و یک سال و بالاتر هستند.

فرشیدی خاطرنشان کرد: طی ۲۴ سال گذشته ۶۰ نفر از شهرستان بندرعباس، ۶ نفر از جاسک، ۳۱ نفر از قشم، ۵ نفر از بستک، ۴۴ نفر از لنگه، ۱۸ نفر از رودان، ۲۵ نفر از بندر خمیر، ۲ نفر از کیش، ۱۱ نفر از میناب، ۲ نفر از سیریک و ۶ نفر از حاجی آباد به شمار آمار افراد مبتلا به کرونای مثبت جدید در هرمزگان اضافه شد.

فرشیدی اضافه کرد: بندرعباس با ۳۱۲۱، میناب با ۳۹۶، رودان با ۲۵۵، قشم ۲۶۴، بندر خمیر با ۱۹۴، بندرلنگه با ۱۵۹، حاجی آباد با ۱۲۵، کیش با ۶۷، پارسیان با ۲۴، بستک ۳۱، جاسک ۳۶ و سیریک با ۱۰ و بشاگرد ۴مورد؛ جزئیات روند توزیع ابتلاء به ویروس کرونا در استان هرمزگان است.


10560446
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ یکشنبه ۹ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است