استانی 11:14 - 02 تیر 1396
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:
گرگان- مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس تجلی تفکر، ایده و اندیشه مبارزه با استکبار است.

راهپیمایی روز قدس تجلی تفکر مبارزه با استکبار است

حجت‌الاسلام نورالله ولی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام خمینی (ره) به‌عنوان روز جهانی قدس نام‌گذاری شده است و در آن روزگاری که امام راحل این تاریخ را به نام مردم مظلوم فلسطین و بیت‌المقدس نام‌گذاری کردند ایران از توان بالای نظامی برخوردار نبود و کشور تازه در انقلاب به پیروزی رسیده بود.

وی بابیان اینکه کشور در آن دوران هنوز به توانایی بالایی دست پیدا نکرده بود، افزود: امام راحل در آن زمان تشخیص داد که باید از ملت مظلوم فلسطین حمایت و با اسرائیل مبارزه کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: روز جهانی قدس صرفاً مبارزه با یک دولت یا حمایت از یک کشور نیست بلکه یک اندیشه، تفکر و یک ایده است که نشان می‌دهد همیشه مخالف استکبار جهانی و دولت‌های ظالم و حامی ملت‌های مظلوم هستیم.

مبارزه با کشورگشایی اسرائیل

حجت‌الاسلام ولی نژاد بابیان اینکه دولت اسرائیل دولت زیاده‌خواهی است، افزود: اسرائیل اندیشه از نیل تا فرات را در سر دارد و اگر با او مقابله نشود به دنبال کشورگشایی است پس باید با او مبارزه شود.

وی اظهار کرد: امام راحل انقلاب را مردم محور طراحی و حضور مردم را در انقلاب معنادار کرد چراکه حضور پرشور مردم همواره کارساز و مؤثر و نقش‌آفرین است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان تأکید کرد: به همه ملت ایران سفارش می‌کنیم به عنوان یک ایده انقلابی با اسرائیل مبارزه کنند.


9196239
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است