استانی 07:41 - 10 بهمن 1393
سرپرست فرمانداری قروه عنوان کرد
سرپرست فرمانداری قروه گفت: امروز شاهد تغییر نگرش مردم از نقش حمایتی کمیته امداد به نقش توانمندسازی مددجویان هستیم.

تغییر نگرش جامعه از نگاه حمایتی به کمیته امداد به توانمندسازی

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، شعبان سپهر پنج‌شنبه شب در دیدار مدیرکل کمیته امداد کردستان و مدیر حراست کمیته امداد امام خمینی، اظهار داشت: کمیته امداد به حقیقت صدقه جاریه امام راحل است.

وی با بیان اینکه زمانی نگاه‌ها به خدمات این نهاد، نگاه صرفا امدادی و حمایتی بود، تصریح کرد: ورود این نهاد به حوزه توانمندسازی و ایجاد اشتغال برای جامعه هدف خود، نقطه قوتی است که باید در تقویت آن کوشا باشند.

سپهر نقش کمیته امداد در زمینه شکوفاسازی استعداد و توانمندی های مددجویان را که از قشر آسیب‌پذیر هستند، ستودنی دانست و افزود: استمرار این برنامه‌ها موجب خیر و برکت برای جامعه اسلامی می‌شود.

وی از این نهاد به عنوان مولود انقلاب اسلامی نام برد و تصریح کرد: باید همه حمایت‌های لازم از چنین نهادهایی صورت گیرد تا زمینه ارائه خدمات مطلوب‌تر به مددجویان فراهم شود.

به گفته سرپرست فرمانداری قروه، این حمایت‌ها در قالب وظیفه شرعی و ملی تعریف شده است و هر کس در این راستا کوتاهی کند، در واقع از حدود شرعی و انسانی قصور کرده است.

سپهر افزود: ولی‌نعمتان انقلاب اسلامی از دیدگاه امام راحل، قشر محروم و پابرهنه بودند که باید امروز خادمین به این قشر، همت و توانی مضاعف را به کار ببندند.

وی با اشاره به رشادت‌های ملت ایران در برهه‌های زمانی مختلف، گفت: در قبال آنچه که مردم ما در مقاطع مختلف از تمام وجود و هستی خود سرمایه‌گذاری کردند، امروز مدیران هم باید با تاسی به مردم مخلصانه وارد عرصه عمل شوند.

سرپرست فرمانداری قروه با اشاره به دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب درباره دو مقوله اقتصاد و فرهنگ تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب به عنوان دیده‌بان نظام اسلامی، فشارهای اقتصادی و هجمه های فرهنگی دشمن را پیش‌بینی کرده بودند و لذا راهکار مدیریت جهادی و عزم ملی، همراه باید مدنظر مردم و مسئولان باشد.

وی افزود: احساس امنیت هرکشوری از گذرگاه اقتصاد و اشتغال می‌گذرد و دشمن با حربه تحریم های ظالمانه سعی دارد تا ضمن دلسردکردن مردم از نظام، به اهداف شوم خود جامه عمل بپوشاند که مردم ما این اجازه را به آنان نخواهند داد.

سپهر با اشاره به اینکه مدیری که امروز مسئولیت پذیرفته است، رسالت و اجری همچون مجاهد خط مقدم دوران دفاع مقدس را بر عهده دارد، گفت: حربه اقتصادی دشمن رد برابر ایمان و باور ملت و مسئولین ما کم خواهد آورد.

وی در ادامه از کمیته امداد به عنوان نهادی نام برد که در ایجاد باور و امید در جامعه نقش ارزنده‌ای ایفا می‌کند و اظهار داشت: ایجاد اشتغال ولو برای یک نفر هم می‌تواند در یک جامعه بارقه‌های امید را روشن کند.

سرپرست فرمانداری قروه ارزش کارهای انجام گرفته در این نهاد را بسیار تاثیرگزار اعلام و تصریح کرد: کمیته امداد نهادی فرهنگی و اشتغالزاست که به همت مدیرانی لایق و توانمند توانسته است در امتداد منویات رهبری، حرکت مطلوبی داشته باشد.

وی در پایان از تشکیل کمیته‌ای به منظور بررسی روند پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد در قروه خبر داد و گفت: این کمیته در فواصل زمانی 15 روزه گزارش‌هایی درباره روند پرداخت ارائه می‌نماید تا در پرداخت تسهیلات تسریع شود.


5732643
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است