علمی فناوری 09:08 - 07 بهمن 1393
آیا دوست دارید تا فیلم‌های سینمایی روز دنیا را به صورت آنلاین تماشا کنید؟ سایت آپارات همگام با پیشرفته ترین فناوری روز دنیا، آپارات فیلیمو را برای نخستین بار در ایران با ارایه طیف بسیار گسترده ای‌از فیلم های سینمایی ایران و جهان رونمایی کرد.

با آپارات فیلیمو از امروز فیلم‌های سینمایی را آنلاین ببینید!
به گزارش گروه دانش عرش نیوز:

طی دهه‌های گذشته تاثیر سینما و تلویزیون در زندگی بشر به شکل فزاینده‌ای رو به افزایش بوده است، از ساخت نخستین فیلم‌ها و پخش آن توسط دستگاه آپارات بر پرده سینماهای قدیمی گرفته تا دنیای تلویزیون‌های سه بعدی، دی‌وی‌دی‌ها و ابزارهای هوشمند و اکنون همگام با پیشرفته‌ترین فناوری روز دنیا، آپارات فیلیمو برای نخستین بار در ایران با ارایه طیف بسیار گسترده‌ای از فیلم‌های سینمایی برتر ایران و جهان، اقدام به پخش آنلاین آن‌ها نموده است.

بر اساس این گزارش این خدمات بر بستر آپارات (بزرگ‌ترین و سریع‌ترین سرویس اشتراک ویدیوی کشور) ارایه شده و شما به راحتی می‌توانید فیلم‌های مورد علاقه خود را با استفاده از اینترنت بر روی تلفن همراه، رایانه شخصی، تبلت و تلویزیون‌های هوشمند مشاهده کنید.

از نکات جالب توجه آپارات فیلیمو این است که کیفیت پخش را با توجه به سرعت اینترنت شما به صورت هوشمند تنظیم می‌کند و با استفاده از این فناوری شما فیلم‌ها را بدون مواجه شدن با بافرینگ یا هر گونه قطعی در پخش، به صورت نرم و روان خواهید دید.

با توجه به نیاز این خدمات در کشور، آپارات اقدام به طراحی این سرویس و ارایه طیف بسیار گسترده‌ای از فیلم‌های سینمایی ایران و جهان نموده است.

آپارات فیلیمو قصد دارد علاوه بر فیلم‌های سینمایی، به زودی سریال‌های تلویزیونی، برنامه‌های شبکه خانگی و … را نیز به خدمات خود اضافه کند.

لازم به ذکر است حق کپی رایت مولفان در aparatfilimo.com رعایت شده است و در حال حاضر 1000 فیلم در مرحله آزمایشی در دسترس کاربران قرار دارد.

ارایه این سرویس کاملا بر بستر وب و اینترنت (OTT)  بوده و این خدمات بر روی آدرس www.aparatfilimo.com قابل رویت است.



منبع:itresan


5710051
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی طی ۱۰ و ۱۱ خرداد ماه و رقابت ۵۸ هزار نفر در این آزمون خبر داد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی رسمی اکسپریا ۱ مارک ۶، تصاویر تبلیغاتی و مشخصات این گوشی باردیگر فاش شدند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» با ویژگی جدید اندروید، راه‌اندازی اولیه و انتقال اطلاعات از گوشی قدیمی به گوشی جدید آسان‌تر می‌شود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» سامانه ثبت‌نام از داوطلبان کنکور متقاضی ترمیم نمرات و ایجاد سابقه تحصیلی فعال شد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر آموزش و پرورش گفت: بیش از ۶۰۰ هزار کلاس درس در کشور فعال است و آینده ایران در ایران کلاس های درس ترسیم خواهد شد. 
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» طبق جدیدترین مصوبه رگولاتوری تعرفه جدید برقراری خط اینترنت ثابت حداکثر ۹۰ هزار تومان تعیین شده است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» معاون آموزشی وزارت علوم گفت: ۲۰ نفر از اساتید دانشگاه‌ها به عنوان سرآمدان نمونه آموزشی در سطح کشور انتخاب و از بین این تعداد ۲ تا ۳ نفر در سطح بین‌المللی معرفی می‌شوند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: سخنان اخیر رئیس سازمان غذا و دارو ناظر بر پوشش حرفه‌ای و دستورالعمل جدید داروخانه‌ها در خصوص پوشش کارکنان است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: ایران آمادگی اعطای بورس تحصیلی به دانشجویانی که به دلیل اعتراض در برابر جنایات اسرائیل اخراج شده‌اند را دارد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از کسب رتبه چهارم جهانی تولید علم در حوزه تولید گیاهان دارویی و طب سنتی از سوی محققان ایرانی خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است