سیاسی 16:30 - 21 دی 1395
پرچم جمهوری اسلامی ایران در دمشق نیمه افراشته شد.

امضای دفتر یادبود آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی توسط رییس مجلس سوریه

به گزارش ایسنا، در پی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس جمهور پیشین کشورمان، هدیه خلف عباس رئیس مجلس سوریه با حضور در سفارت ایران در دمشق دفتر یادبود آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی را امضاء کرد.

همچنین به همین مناسبت پرچم جمهوری اسلامی ایران در دمشق  نیز نیمه افراشته شد.

 انتهای پیام


8647382
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز استفساریه بند 25 ماده 32 قانون انتخابات مجلس درباره اینکه اعضای هیأت مدیره و مدیران عامل شرکت های دولتی و وابسته 6 ماه پیش از ثبت نام در انتخابات باید از سمت خود استعفا دهند، را بررسی و با آن موافقت کردند. ...
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» با تصمیم رئیس جلسه علنی امروز مجلس، طرح اصلاح برخی احکام مالیاتی برای بررسی بیشتر به کمیسیون اقتصادی ارجاع شد.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز با اکثریت آرا با تصویب کلیات طرح یک فوریتی اصلاح برخی احکام مالیاتی جهت تسهیل فعالیت های اقتصادی موافقت کردند.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس جمهور در حکمی سردار محمدرضا حسنی آهنگر را به عنوان «عضو شورای ملی راهبری هوش مصنوعی» منصوب کرد.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» نمایندگان مجلس لایحه موافقتنامه تاسیس و چهارچوب فعالیت مراکز فرهنگی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه را جهت تامین نظر شورای نگهبان، اصلاح کردند.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس جزئیات جلسه اعضای این کمیسیون درباره بررسی طرح ساماندهی استخدامی کارکنان دولت را تشریح و از اصرار اعضا بر مصوبه قبلی خود درباره این طرح خبر داد.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: شرکت کنندگان در مسابقات ملی مناظره دانشجویی مورد بازخواست هیچ مرجعی قرار نمی گیرند.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» قائم مقام معاونت فرهنگی وزارت علوم در جمع دانشجویان دختر و فعالان فرهنگی گفت: دانشجویان و اساتید سفیران مبانی انقلاب اسلامی در دانشگاه ها هستند.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» به همت بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر نمایشگاه تجهیزات پزشکی و هوایی در این دانشگاه برپا شده است.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» خضریان با اشاره به برخی اعتراضات در بازار طلا گفت: مهم ترین مسأله طلافروشان با ثبت میزان موجودی طلا و کد ملی خریداران در هنگام فروش است و هرگونه عقب نشینی دولت از اجرای این قانون اعمال نظارت بر این صنف را غیرممکن می کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است