ورزشی 08:34 - 02 آذر 1393
برترین وزنه بردار جهان
ساری - ایرنا - بهداد سلیمی برترین وزنه بردار جهان گفت : خستگی و افت شدید توان بدنی باعث شد تا در مسابقات جهانی وزنه برداری قزاقستان مدال طلا را کسب نکنم.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سلیمی درمسابقات دسته فوق سنگین وزنه برداری جهان که اخیرا در کشور قزاقستان به عنوان نایب قهرمانی جهان دست یافت .



وی در گفت وگو با خبرنگاران در قائمشهر افزود: بعد از بازگشت بازیهای آسیایی و شروع زودهنگام لیگ برتر وزنه برداری باشگاههای کشور دچار افت بدنی شدید شدم .



سلیمی دلیل دست نیافتنش به مدال طلا و عنوان قهرمانی مسابقات جهانی قزاقستان را ، نداشتن تمرینات لازم بدنی اعلام کرد.



وی ادامه داد : در حالیکه مسوولان کمیته المپیک و ورزش کشور می توانستند با برنامه ریزی مناسب در برگزاری مسابقات لیگ برتر وزنه برداری کشور و تمرینات بدنی ،نتایج مطلوب تری را کسب کرد .



نایب قهرمان مسابقات وزنه برداری فوق سنگین جهان با تشکر از حمایت های بی دریغ مردم شهرستان قائمشهر و استان مازندران ،گفت: همیشه قدردان لطف و حمایت مردم زادگاهم هستم که در هر بازگشت از مسابقات مرا با استقبال گرم خود شرمنده می کنند .



بهداد سلیمی در هشتاد و یکمین دوره مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان، در دسته 105+ کیلوگرم کارش را با موفقیت در مهار وزنه 206 کیلویی آغاز کرد، سپس وزنه 211 کیلویی را درخواست کرد که در مهار آن ناموفق بود. سلیمی در حرکت سوم نیز موفق به مهار این وزنه نشد تا مدال نقره یکضرب را کسب کند.



سلیمی حرکت اول خود در دوضرب را با مهار وزنه 246 کیلویی با موفقیت آغاز کرد. وی سپس درخواست وزنه 251 کیلویی را کرد که این بار هم این وزنه را با موفقیت مهار کرد.



سلیمی در حرکت سوم خود موفق به مهار وزنه 257 کیلوگرم نشد تا از کسب طلای دوضرب و مجموع باز مانده و در مجموع پس از آلبگوف روس نایب قهرمان شود.



به رغم کسب عنوان نائب قهرمانی سلیمی در این رقابت ها ، رکورد ثبت شده وی در بازی های آسیایی اینچون که بیشتر از رکورد نفر اول مسابقات جهانی قزاقستان بود،موجب شد فدراسیون جهانی وزنه برداری این ورزشکار مازندرانی را به عنوان بهترین وزنه بردار جهان در سال 2014 انتخاب کند.



مراسم استقبال از بهداد سلیمی نایب قهرمان مسابقاته وزنه برداری جهان شامگاه شنبه در سالن تختی قائمشهر برگزار شد .ک/3



7329/608

انتهای پیام /*


5245297
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دورتموند در دیداری جذاب که با انبوهی از موقعیت‌های مهم گلزنی همراه بود، به پیروزی بزرگی مقابل پاری سن ژرمن دست یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از باشگاه پرسپولیس بابت رفتار تماشاگرانش شکایت می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم در نهایت تیمی که لایق قهرمانی است به این عنوان برسد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از برکناری علی خطیر از سمت مدیرعاملی استقلال گفت: امروز یک روز به یادماندنی برای باشگاه استقلال خواهد بود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال برکنار شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پزشک تیم سپاهان بیشتر از همه دوید و او  ۲۰ بار به زمین آمد و رفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» شهرداری گرگان در دومین دیدار فینال سوپر لیگ غرب آسیا مقابل تیم الریاضی لبنان به پیروزی رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه پرسپولیس نسبت به طرح شکایت علیه رفتار زشت تماشاگران سپاهان به دلیل اهانت به بانوان هوادار پرسپولیس، اقدام خواهد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امروز این فرصت خوب را داشتیم که به صدر جدول برویم، اما این اتفاق رخ نداد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: به نظرم تیم استقلال از تساوی بازی ما برابر تیم پرسپولیس سود برد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است