اجتماعی 19:29 - 11 اسفند 1399

راه‌اندازی مرکز حمایت‌های اجتماعی و اشتغال محرومان

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل لله‌گانی گفت: در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی یکی از بانک‌ها، با توجه به اینکه سهامدار این بانک سازمان تأمین اجتماعی و ۴۲ میلیون نفر از بازنشستگان و کارگران هستند، همیشه به محرومان و رفع مشکلات آنها توجه ویژه‌ای شده است.

وی با بیان اینکه مرکز حمایت اجتماعی و اشتغال محرومان در یکی از بانک‌ها راه‌اندازی شده است، افزود: فعالیت این مرکز با رویکرد تقویت اشتغال در مناطق محروم فعالیت خود را آغاز کرده است و برای کمک به رفع مشکلات در این حوزه تلاش می‌کنیم.

مدیرعامل یکی از بانک‌ها با اشاره به اینکه کارهای مشترکی با همکاری کمیته امداد انجام شده است، بیان کرد: از جمله این همکاری‌ها می‌توان به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه برای افزایش توانمندی مددجویان در زمینه اشتغال و همچنین طرح‌های ایتام و محسنین اشاره کرد.

وی تاکید کرد: این بانک در ۱۰ ماهه امسال تعداد ۱۱.۳۷۶ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه مشاغل خانگی، اشتغال‌زایی و کارفرمایان طرح‌های مددجویی به مبلغ بیش از ۳.۹۰۷ میلیارد ریال به معرفی‌شدگان کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت کرده است.

لله‌گانی با اشاره به اینکه در زمان کرونا نیز اقدامات مختلفی در راستای کمک به بخش درمان محرومان و نیازمندان انجام شده است، تصریح کرد: کمک به مراکز درمانی با خرید آمبولانس و تجهیزات پزشکی از دیگر کارهای انجام شده بود که با محوریت مناطق محروم انجام شد.

همچنین شعب این بانک از محل سپرده‌های قرض‌الحسنه نزد خود و در ۱۰ ماهه نخست سال جاری، تعداد ۴۲ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه به مبلغ بیش از ۲۲ میلیارد ریال پرداخت کرده است.


10972978
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پارک ملی توران گفت: اعلام آمادگی و مشارکت مردم در طرح حفاظت از یوز در ایام نوروز بی سابقه و تاریخی بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همکاری بسیار مناسبی بین پلیس راهور تهران بزرگ با دستگاه‌های اجرایی و دخیل در برگزاری روز جهانی قدس در سال ۱۴۰۳ وجود دارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف پژو پارس با تریلر خبر داد و گفت: راننده خودرو سواری در این حادثه جان باخت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با اعلام تهمیدات ترافیکی شب‌های قدر گفت: تردد کامیون‌ها در هر سه شب و فعالیت‌های عمرانی و حفاری ممنوع است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس راهور فراجا از چندبرابر شدن نرخ جریمه در تخلفات حادثه‌ساز خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس راهور فراجا از چندبرابر شدن نرخ جریمه در تخلفات حادثه‌ساز خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: معابر و بزرگراه‌های پایتخت همچنان خلوت است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام موحدی گفت: با اصلاح قانون انتخابات شاهد اتفاقات خوبی بودیم. همچنین با توجه به قانون شفافیت مالی تا حدودی از اسراف و تبذیر جلوگیری شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون خدمات شهری و محیط زیست شهری منطقه یک گفت: تونل نوری در پیاده راه باغ فردوس به عنوان یکی از نقاط پر تردد گردشگری منطقه یک با هدف زیباسازی محیطی و بصری، اجرا و نصب شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: دستگاه قضائی مقابل زمین خواری ۳۰۰۰ میلیارد تومانی در گیلان ایستاد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است