استانی 16:46 - 08 آبان 1399

آموزش غیر حضوری مدارس خراسان جنوبی تا ۱۷ آبان ماه تمدید شد

محمد علی واقعی در گفتگو با مهر اظهار کرد: شهرستان‌های بشرویه، بیرجند، درمیان، سرایان، قاین، فردوس، طبس و نهبندان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند و کلاس‌های درس تمامی مدارس این شهرستان‌ها به صورت غیرحضور برگزار خواهد شد.

وی به مصوبه ستاد کرونا برای شهرستان‌های در وضعیت زرد و نارنجی هم اشاره کرد و افزود: سه شهرستان خوسف، سربیشه و زیرکوه در وضعیت‌های نارنجی و زرد هستند که کلاس‌های درس با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

به گفته وی کلاس‌های درس تمامی مقاطع تحصیلی این سه شهرستان با گروه بندی و با جمعیت پایین برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بر رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از سوی مدیران، معلمان و اولیای این سه شهرستان تأکید کرد و افزود: وضعیت بازگشایی و تعطیلی مدارس استان هر هفته از سوی ستاد استانی کرونا به آموزش و پرورش ابلاغ و ما نیز به رسانه‌ها و مدارس اعلام می‌کنیم.

وی با بیان اینکه همچنان عملیات ضدعفونی مدارس استان ادامه دارد، تصریح کرد: در سال تحصیلی جدید در قالب طرح پویش لبخند ۷۰ هزار و ۶۷۰ قلم لوازم آموزشی، کمک آموزشی و بهداشتی بین دانش آموزان مناطق محروم و روستایی استان توزیع کرده ایم.

به گفته وی پنج هزار و ۱۶۹ گوشی و تبلت هوشمند نیز با توجه به نیاز دانش اموزان به استفاده از آموزش مجازی در بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.


10785645
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است