اجتماعی 08:47 - 08 فروردین 1396
مهر نوشت: شهردار اصفهان می‌گوید «پارکینگ» خودروها در بستر زاینده‌رود که مورد نقد برخی فعالان محیط زیست قرار گرفته بود بدون هماهنگی شهرداری بوده و تنها برای چند ساعت رخ داده است.

ماجرای پارکینگ شدن زاینده‌رود در تعطیلات نوروزی اصفهان از زبان شهردار

مهدی جمالی‌نژاد در پاسخ به پیگیری‌ها مبنی بر انتقاد تند فعالان محیط زیست در شبکه‌های اجتماعی از تبدیل کردن بستر زاینده‌رود به پارکینگ خودروها گفت: متاسفانه در اثر اشتباه سهوی فردی در یکی از جاذبه‌های گردشگری ناژوان بدون اطلاع همه در روزی که هزاران مسافر نوروزی برای بازدید حضور یافته بودند و برای باز شدن مسیر باریک ناژوان، خودروهای در مسیر فقط برای چند ساعت به این نقطه هدایت می‌شوند.

شهردار اصفهان تأکید کرد: به محض اطلاع سریعا عوامل شهرداری و آب منطقه‌ای از ادامه این اقدام جلوگیری کرده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه روح شهردار از این موضوع اطلاع نداشته است گفت: متاسفانه عزیزان به جای تذکر به ایشان، مراتب را در شبکه‌ها و کانالهای مختلف پراکنده کرده‌اند.

شهردار اصفهان با اشاره به «نصب هزاران دوچرخه زیبا در مبلمان شهری اصفهان» به عنوان یک اقدام محیط زیستی گفت: جایز نیست که به شهرداری که از سحر تا پاسی از نیمه‌های شب با دوچرخه شهر را اداره می‌کند و در همه شاخص‌های مدیریت شهری ایران رتبه های اول کشور را کسب کرده، در اثر یک سهل انگاری کوجک کارمندی که سریعا هم اصلاح شده است، اینگونه توهین کرد.

فعالان محیط زیست پیشتر در شبکه‌های اجتماعی تصویری از توقف تعداد بسیار زیادی خودرو در بستر خشک زاینده‌رود منتشر کرده بودند.

در بخشی از جملات پای این تصویر که نسخه‌ای از آن در گروه تلگرامی محیط زیست مهر نیز بازنشر شد، آمده بود: اینجا بستر زاینده‌رود است و این‌ها خودروهایی هستند که برای بازدید از باغ پرندگان، آکواریوم و باغ خزندگان اصفهان آمده‌اند. اماکنی که ایرادات فراوان محیط زیستی به آن‌ها وارد است.

این فعالان ضمن اشاره به برنامه‌های شهرداری اصفهان همچون ترویج دوچرخه‌سواری و حمایت مالی از جشنواره موسیقی سبز، این برنامه‌ها را تبلیغاتی خوانده و از «تجاوز به بستر زاینده‌رود» گلایه کرده بودند.

۴۷۴۷


8952885
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» سرپرست برنامه ریزی و توسعه شرکت پتروشیمی فن آوران از ثبت دانش فنی تکنولوژی تجاری سازی و ساخت پایلوت نیمه صنعتی طرح تبدیل دی اکسید کربن به متانول خبر داد.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» آتش شاکرمی درگیر رفیق بازی ها و مسائل شخصی خود است و در شب هایی از هفته که مهمان دارد، نیکا اجازه ندارد به خانه او بیاید، چون شاید مدل مهمانی برای سن او مناسب نباشد.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» باحضور سخنگوی دولت از "پیگ هوشمند" و دیگر محصولات دانش بنیان در غرفه پیشگامان نمایشگاه اینوتکس 2024 رونمایی شد.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی از ضرورت دسترسی به دوربین های مراکز عمومی برای پلیس راهور به منظور مدیریت و نظارت بر ترافیک خبر داد.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» در راستای تحقق شعار سال "تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین"، 12 دستگاه کلیدی کشور موظف به خرید تجهیزات فناورانه از شرکت های ایرانی شدند.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» امروز همزمان با آغاز برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ، صندوق های اخذ رای در ایستگاه های منتخب مترو تهران و حومه نیز مستقر شد.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از اختصاص 100 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای طرح های نیمه تمام گردشگری کشور خبر داد.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری با اشاره به اهمیت خودکفایی در زمینه تولید کاتالیست گفت: زمانی نقطه ضعفی در حوزه کاتالیست داشتیم و آن این بود که از نظر فناوری توان ساخت کاتالیست را نداشتیم اما به همت دوستانی مثل شما این تابو شک...
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» آلرژی یا حساسیت زمانی رخ می دهد که سیستم ایمنی به یک ماده خارجی حساسیت زا، که معمولاً بی ضرر است، بیش از حد واکنش نشان می دهد اما راهکارهایی برای کاهش علائم حساسیت فصلی وجود دارد.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» با آغاز حمله وحشیانه به رفح، آرماگدونی که صهیونیستها دنبالش بودند، به وقوع نمی پیوندد و صهیونیستها در سراشیبی سقوط کاملند اما میخواهند با یک هاری مضاعف، برای خود تسکینی ایجاد کنند. هارماگدون در حال وقوع است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است