فرهنگی‌هنری 00:35 - 03 بهمن 1395
دبیر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر اعلام کرد که مشکل سایت فروش بلیت‌ برطرف شده و به دلیل مراجعه بالا، عده‌ای در لیست انتظار قرار گرفته‌اند.

خبرگزاری تسنیم: محمد حیدری دبیر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در توضیح ایجاد اختلال در سایت فروش آنلاین بلیت های جشنواره طی 24 ساعت گذشته به مهر گفت: از ظهر امروز شنبه دوم بهمن ماه سایت فروش بلیت فعالیت خود را از سر گرفته و اگر متقاضیان در زمینه ثبت نام دچار مشکل هستند در صف انتظار قرار دارند.


وی همچنین خبر داد: با توجه به اینکه روز گذشته سایت به دلیل اختلال خدمات لازم را ارائه نداده است در صورت لزوم یک روز دیگر به فروش بلیت ها از طریق اینترنت اختصاص داده می شود.


حیدری با تاکید بر اینکه ظرفیت سینماها هنوز پر نشده است، بیان کرد: دلیل در انتظار ماندن متقاضیان این است که با شروع فعالیت دوباره سایت، 11 هزار نفر به صورت همزمان اقدام به خرید بلیت کردند.


دبیر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر توضیح داد: امسال سهمیه مهمان در سینماها کاهش پیدا کرده و به سهمیه مردمی افزوده شده است همچنین برای سهمیه صاحبان آثار مانند روال سال های گذشته یک ردیف در سینما در نظر گرفته شده است.


امسال سهمیه مهمان در سینماها کاهش پیدا کرده و به سهمیه مردمی افزوده شده است همچنین برای سهمیه صاحبان آثار مانند روال سال های گذشته یک ردیف در سینما در نظر گرفته شده استحیدری ادامه داد: سهمیه 30 درصدی فروش گیشه بلیت ها همچنان پابرجا است، اما این میزان سهمیه با توجه به استقبال مردم از طریق بلیت اینترنتی ممکن است تغییر کند.


وی در پاسخ به این پرسش که شنیده شده است سایت پشتیبانی فروش بلیت به متقاضیان در صف انتظار پیام هایی برای دریافت جایگاه VIP و یا قرارگرفتن در نوبت اول خرید بلیت ارسال کرده است، گفت: من این مساله را به شدت تکذیب می کنم و هیچ جایگاه VIP و نوبت اولی از طریق این سایت در اختیار متقاضیان قرار نمی گیرد و اصلا جایگاه VIP در نظر گرفته نشده است. متقاضیان از طریق همان سایت مستقیم صندلی های مورد نظر خود را انتخاب می کنند و می توان گفت خودشان در انتخاب صندلی خود دخیل هستند.


دبیر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در پاسخ به اینکه لطفا درباره سایت جدید و وابستگی آن به بانک پاسارگاد توضیح دهید، بیان کرد: ترجیح می دهم در این باره در جلسه مطبوعاتی توضیح دهم. این سایت برای خرید بلیت در سینماها طراحی شده و برای یک شرکت کامل معتبر است. ما خواستیم آورده جدیدی برای سینما داشته باشیم. تاکید می کنم که این سایت برای سینما طراحی شده و پتانسیل جدیدی برای خرید بلیت از طریق اینترنت است.


حیدری در جواب این سوال که آورده این سایت جدید برای سینما چیست؟ توضیح داد: این سایت مانند سایت سینماتیکت فعالیت می کند که البته تنها اختصاص به سینما دارد. درآمد سایت نیز به جشنواره داده نمی شود و سایت به صورت حرفه ای برای خرید بلیت طراحی شده است.


وی در پاسخ به این پرسش که چه مبلغی از طریق این سایت به جشنواره پرداخت شده است، گفت: من باز هم این مساله را تکذیب می کنم و تاکید می کنم که هیچ پولی جشنواره دریافت نکرده است.

8695334
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مسئول برگزاری اجتماع طلاب و روحانیون استان تهران با اشاره به برگزاری مراسم شهادت امام صادق (ع) گفت که حوزه علمیه به حضرت (ع) مدیون است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه خبر داد که در ۶ ماه گذشته که هنوز کار تبلیغاتی برای وقف پول انجام نشده بود، نزدیک به سه میلیارد تومان وقف شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان رسانه و ارتباطات عراق و معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ ایران، سازوکار‌های تشکیل کمیته‌های مشترک برای مقابله با اخبار دروغ را بررسی کردند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک کارشناس مذهبی درمورد این‌که افراد چگونه می‌توانند در عبادات و زندگی خود، راه و روش امام صادق (ع) را الگو قرار دهند توضیحاتی داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جدول پخش تبلیغات و مناظره‌های نامزد‌های مرحله دوم دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی تهرانی برای روز شنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ منتشر شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سه سریال «رخنه»، «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» و «بدل» در ژانر‌های مختلف از شبکه‌های یک، دو و سه سیما روی آنتن می‌روند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» بدون شک، استاد محمد رضا لطفی یکی از نامدارترین نوازندگان، آهنگساران و ردیف‌دان‌های موسیقی ایران است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نماهنگ جدید شریک جرم پیرامون اشاره اخیر رهبر انقلاب به اعتراضات دانشجویان دانشگاه‌های دنیا در حمایت از مردم فلسطین است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سریال «طوبی» به کارگردانی سعید سلطانی و نویسندگی سیدحسین امیرجهانی برای ماه محرم و صفر آماده پخش می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» روابط عمومی صداوسیما اعلام کرد: صوتی که در زمان پخش زنده برنامه بزرگداشت شهدا در فسا از شبکه خبر دو پخش شده مربوط به یکی از بخش‌های این بزرگداشت بوده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است