استانی 21:42 - 09 بهمن 1393
استاندار مازندران خبر داد
استاندار مازندران از افزایش ضریب اعتبارات مازندران به تناسب جمعیت استان در سال‌ جاری خبر داد و گفت: برای نخستین‌ بار در استان ضریب بودجه مازندران در سال 93 بیشتر از جمعیت استان شد.

افزایش ضریب اعتبارات مازندران در سال 93/ نیروگاه محمودآباد عملیاتی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، ربیع فلاح‌جلودار امشب در جلسه شورای اداری این شهرستان در مجتمع آموزشی نفت با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: ایمان، اعتقاد و همدلی مردم با حضور در راهپیمایی روز 22 بهمن به خوبی خود را نشان می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه همه ما خدمتگزار مردم هستیم، افزود: تمام تلاش خود را باید برای مردم مازندران به کار بندیم تا رضایت مردم به دست آید. 

 

استقبال از انتقاد سازنده

استاندار مازندران گفت: امروز دولت به دور از مسائل حزبی و جناحی باید براساس شعارهای خود از تمامی ظرفیت‌ها استفاده کند.

فلاح‌جلودار با اشاره به اینکه از انتقاد سازنده استقبال می‌کنیم، خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین افتخار مازندران وجود اتحاد و همدلی در بین مدیران و کارگزاران است و باید منتقد را به چشم عضو خانواده ببینیم. 

وی حمایت از سرمایه‌گذاران را مورد تأکید قرار داد و گفت: در موضوع ورود سرمایه‌گذاران جلسات بدون سقف زمانی برگزار می‌کنیم و رفع نشدن مشکلات پیش روی سرمایه‌گذاران از هیچ مدیری قابل قبول نیست.

استاندار مازندران با تجلیل از عملکرد فرماندار محمودآباد گفت: به همه فرماندار اختیار تام دادیم تا مشکلات شهرستان‌ها را با همراهی مدیران استانی برطرف کنند.

 

مدعی حل تمام مشکلات استان هستم

وی مازندران را استانی یکپارچه عنوان کرد و افزود: براین‌اساس هیچ شهری در نگاه ما متفاوت نیست و با تجربه 36 ساله مدعی حل تمامی مشکلات استان هستم. 

استاندار مازندران ادامه داد: برای رفع مشکل غربی‌ترین شهرهای استان به واسطه مسافت زیاد با مرکز مازندران یک روز در هفته یکی از معاونان استانداری در منطقه برای رفع مشکلات و پاسخگویی به درخواست‌ها حضور پیدا می‌کند.

فلاح‌جلودار خود را کشاورززاده و تحصیل کرده کشاورزی خطاب کرد و افزود: امروز کشاورزی مازندران به مکانیزه شدن نیاز دارد و از کشاورزان بخواهیم تا زمین‌های زراعی خود را بیمه کنند تا در صورت بروز بحران دولت بتواند کمک کند.

وی با اشاره به بحران برف سال گذشته اظهار کرد: امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده صورت گرفته است تا مشکلات مردم غرب رفع شود.

عالی‌ترین مقام اجرایی مازندران توزیع عادلانه اعتبارات را مستلزم چانه‌زنی مدیران دانست و گفت: به جای مباحث بیهوده باید به دنبال جذب اعتبارات مناسب برای استان باشیم.

فلاح‌جلودار یادآور شد: برای نخستین‌بار در استان ضریب بودجه مازندران در سال 93 بیشتر از جمعیت استان شد که دفاع مناسب نمایندگان مازندران در تحقق این مهم تأثیر به‌سزایی داشت.

 

جذب 600 میلیارد تومان تسهیلات از بانک توسعه اسلامی

وی با اشاره به جذب 600 میلیارد تومان تسهیلات از بانک توسعه اسلامی اظهار کرد: این میزان برای پروژه‌های آب و فاضلاب پنج شهر مازندران در نظر گرفته شده است.

استاندار مازندران با تجلیل از دولت در تخصیص اعتبار 120 میلیارد تومانی برای توسعه محورهای هراز و سوادکوه تصریح کرد: فرمانداران هر روز پیشرفت کار در این محورها را نظارت می‌کنند و گزارش روزانه به استانداری اعلام می‌کنند.

وی با انتقاد از واردات بی‌رویه برنج در گذشته خاطرنشان کرد: دولت در گذشته حتی یک ریال از برنج طارم مازندران را خریداری نکرد و امروز شاهد عدم خرید برنج مازندران هستیم. 

فلاح‌جلودار با اشاره به دیدار با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تاکید آیت‌الله هاشمی رفسنجانی این بود که اگر به مازندران خوب توجه شود، بهشت خواهیم داشت. 

وی تصریح کرد: برخورد با تغییر کاربری‌ها یک قانون است و دادگاه نیز حکم تخریب صادر می‌کند ولی معتقدیم باید در این موضوع مصلحت استان در نظر گرفته شود. 

نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به اهمیت گردشگری در مازندران اظهار کرد: مقام معظم رهبری نیز در رهنمودهای خود به گردشگری با نگاه توسعه پایدار توجه و تأکید دارد. 

 

توسعه فرودگاه محمودآباد

فلاح جلودار در بخش پایانی صحبت‌های خود به موضوع نیروگاه برق محمودآباد اشاره کرد و افزود: این موضوع مهم با توجه به وجود رقابت بین شهرهای استان باید با جدیت مدیران شهرستان، فرماندار، نماینده و امام جمعه پیگیری و به سرانجام برسد. 

وی موضوع توسعه امامزاده قاسم، احداث سد لاستیکی سرخ‌رود، توسعه فرودگاه محمودآباد و مصلی شهرستان را مباحث جدی و مدنظر استان تلقی کرد و گفت: تا دو هفته آینده با جمع‌بندی اعتبارات به طرح‌های اولویت‌دار توجه می‌شود.

استاندار مازندران در پایان گفت: معتقدیم پیشرفت استان در گرو شناسایی ظرفیت‌های مازندران و ایجاد همدلی از سوی استاندار است و تلاش می‌کنیم این مهم اجرایی شود. 


5731743
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است