ورزشی 10:54 - 03 تیر 1396
با نگاه به لیست استقلال می‌توان خروجی‌های این تیم را پیش‌بینی کرد.

نگاهی به لیست استقلال/ خروجی‌ آبی‌ها تقریبا روشن شد

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال استقلال تاکنون ۱۵ بازیکن بالای ۲۳ سال را جذب کرده و تنها سه جای خالی در لیست بازیکنان بالای ۲۳ سال خود دارد. استقلالی‌ها با سید مهدی رحمتی، سید حسین‌ حسینی، لئوناردو پادوانی، پژمان منتظری، خسرو حیدری، وریا غفوری، روزبه چشمی، فرشید باقری، امید ابراهیمی، داریوش شجاعیان، سجاد شهباززاده، جابر انصاری، فرشید باقری، حسن بیت‌سعید و علی قربانی یا قرارداد داشته‌اند یا قراردادی را منعقد کرده‌اند و این درحالی است که تکلیف چهار بازیکن این تیم هنوز مشخص نیست.

رابسون جانواریو، بهنام برزای، یعقوب کریمی و هرائر مگویان چهار بازیکنی هستند که مشخص نیست فصل آینده هم در استقلال باشند یا نه. اگر استقلال هیچ بازیکن دیگری جذب نکند، یک نفر از بازیکنان فوق در سال آینده همراه آبی‌ها نخواهد بود ولی به ازای جذب هر نفر، یک نفر از بازیکنان یاد شده شانس حضور در استقلال را از دست خواهد داد.

رابسون جانواریو به دلیل گران بودن پول رضایت‌نامه‌اش و از سویی جذب منتظری، شانس پایینی برای حضور در استقلال دارد. از آن طرف بهنام برزای به دلیل ترافیک در پستی که بازی می‌کند شانس کمی برای باقی ماندن در جمع آبی‌ها دارد. یعقوب کریمی ولی وضعیت بهتری دارد و با توجه به اینکه استقلال بازیکنی را در جناح چپ نگرفته، شانس این بازیکن برای باقی ماندن در استقلال بالا است و در نهایت مگویان که شرایطش مشخص نیست. استقلال اگر او را نخواهد، باید یک میلیارد تومان به او بدهد و شاید این مساله باعث بقای او شود.

این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که استقلالی‌ها به شدت به دنبال رضاییان و جپارف هستند و اگر آنها را جذب کنند، تنها یک نفر از جمع فوق می‌تواند در استقلال بماند.

انتهای پیام


9198952
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دورتموند در دیداری جذاب که با انبوهی از موقعیت‌های مهم گلزنی همراه بود، به پیروزی بزرگی مقابل پاری سن ژرمن دست یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از باشگاه پرسپولیس بابت رفتار تماشاگرانش شکایت می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم در نهایت تیمی که لایق قهرمانی است به این عنوان برسد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از برکناری علی خطیر از سمت مدیرعاملی استقلال گفت: امروز یک روز به یادماندنی برای باشگاه استقلال خواهد بود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال برکنار شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پزشک تیم سپاهان بیشتر از همه دوید و او  ۲۰ بار به زمین آمد و رفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» شهرداری گرگان در دومین دیدار فینال سوپر لیگ غرب آسیا مقابل تیم الریاضی لبنان به پیروزی رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه پرسپولیس نسبت به طرح شکایت علیه رفتار زشت تماشاگران سپاهان به دلیل اهانت به بانوان هوادار پرسپولیس، اقدام خواهد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امروز این فرصت خوب را داشتیم که به صدر جدول برویم، اما این اتفاق رخ نداد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: به نظرم تیم استقلال از تساوی بازی ما برابر تیم پرسپولیس سود برد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است