استانی 12:23 - 07 شهریور 1393
شهردار قم‌:
شهردار قم گفت: با حمایت شهرداری مکانی در یکی از بوستان‌های قم برای انجمن سینمای جوان ساخته شده و جشنواره بعدی در مکان جدید برگزار حواهد شد.

سینمایی‌ها در قم خانه‌دار می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد دلبری پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره فیلم و عکس استان قم که در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد ضمن تبریک دهه کرامت(س) اظهار کرد: طلوع این دهه با ولادت حضرت معصومه (س) بانوی پاکی‌ها و آخر این دهه مبارک با میلاد امام هشتم پایان می‌یابد.

وی با بیان اینکه گرامیداشت دهه مبارک کرامت برای ایرانیان بسیار گرامی و ارزشمند است گفت: افتخار می‌کنیم که در قم میزبان کریمه اهل بیت (س) و در مشهد میزبان امام هشتم هستیم.

شهردار قم با ابراز خرسندی از حضور در نخستین جشنواره فیلم و عکس استان قم گفت: از اینکه در این ایام نورانی در بین جوانان هنرمند و متعهد حضور یافته‌ام خدا را شاکر هستم.

وی با بیان اینکه حضور رضا ابوذر به عنوان مدیر انجمن سینمای جوان و حجت الاسلام ایزد پناه به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بین جوانان و هنرمندان شور و شعف ایجاد کرده است بیان کرد: با رویکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به انجمن‌ها شاهد پویایی انجمن‌ها در استان قم هستیم.

دلبری با اشاره به تعامل سازمان فرهنگی و هنری شهرداری قم با انجمن سینمای جوان گفت: با مدیریت جدید در این سازمان امیدواریم مشکلات انجمن سینما برطرف شود.

وی ادامه داد: امیدواریم شهرداری و انجمن سینما بتوانند با یاری یکدیگر در جشنواره بعدی موضوعات شهری مانند فرهنگ شهروندی و مدیریت شهری را دنبال کنند.

شهردار قم همچنین در بخش پایانی سخنان خود، مدال داوود جلیلی که در جشنواره فیلم قرآنی کشور کسب کرده و آن را برای ساختمان انجمن سینما به مزایده گذاشته بود را به خودش باز گرداند و اعلام کرد: با حمایت شهرداری قم، انجمن سینمای جوان به زودی به مکانی در یکی از بوستان‌های قم منتقل خواهد شد و سینمایی‌ها در محفلی که به خودشان تعلق دارد به فیلم سازی مشغول شده و جشنواره بعدی در محل جدید انجمن سینما برگزار خواهد شد.


4591742
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» در حالی ۶۰۰ خانواده تحت پوشش کمیته امداد بابل فاقد مسکن هستند، که باوجود آمادگی کمیته امداد برای ساخت مسکن برای مددجویان، خانواده ها زمینی برای ساخت خانه ندارند، که این امر به چالشی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد بابل تبدیل شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است