استانی 17:28 - 31 فروردین 1394
فرماندهی انتظامی شهرستان شاهرود از کشف 36 هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

کشف 36 هزار لیتر سوخت قاچاق در شاهرود

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه سمنان،سرهنگ غلامرضا کاظم‌زاده با اعلام این خبر، اظهارکرد: ماموران ایستگاه بازرسی شهید نوری با توقف یک تریلی و کنترل مدارک راننده 38 ساله آن، متوجه این محموله سوخت فاقد مجوز شدند.

وی تصریح کرد: در بررسی محموله سوخت این تریلی، ماموران متوجه شدند تانکر این تریلی دو جداره و به صورت دو قسمت مجزا طراحی شده که مخصوص حمل سوخت قاچاق است.

وی با اشاره به تخلیه سوخت فاقد مجوز این تریلی در شرکت نفت شاهرود، ادامه‌داد: این تریلی17 هزار لیتر نفت‌سفید و 8000 لیتر گازوئیل قاچاق حمل می‌کرد.

کاظم‌زاده افزود: ماموران پلیس‌راه شاهرود - آزادشهر نیز در همین روز، از اظهارات ضد و نقیض راننده 53 ساله کامیون ولوو که محوله خود را آب آشامیدنی عنوان کرده بود، موفق به کشف محموله سوخت قاچاق دیگری شدند.

فرمانده انتظامی شاهرود گفت: تانکر این خودرو حاوی 11 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل بود که از استان گلستان به مقصد گرمسار در استان سمنان در حال انتقال بود.

وی با اشاره اثرات مخرب قاچاق کالا در کشور،گفت: برای مقابله با این پدیده که ریشه اقتصاد ملی را هدف قرار داده نیاز به همکاری و همراهی آحاد مردم است.

انتهای پیام


6232184
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است